Wednesday, February 3, 2010

dapat hadiah! tengkiuk!!

salam uols...

semalam kan, masa balik je dari opis, tengok ada kad kuning gantung depan pagar umah.
saspen giler, saya tanya joe, " bang, umah kita kena saman ke?" hahahahaha gile ko tanya soklan tak masuk dek akal. bangang punye bini tul!

joe gelak2 kan saya, dia cakap, "sayang nih, suke merepek cakap bukan2... sebab apelak nak kena saman..." hehehehehe yelah kan..sebab ape nak kena saman? tak lojik tau! kami penduduk yang sangat bagus taw.

rupenya kad tu adalah dari Citylink.. cehhhh punyelah saspen. yelah, mana penah dapat courier cenggitu. selalu pos laju je yang datang umah nih.

belek2 kad tu, tulis nama saya pulak. eyh, bile saya order barang dari ostolia nih? ke nyah kawan saya pos hadiah kat saya? hahahaha tak mungkin tak mungkin. joe tanya saya, "sayang ada beli ape2 lagi ke obesea?" saya cakap, "mana ada...takde dah.last dulu ngan hamka jer.."
okay. takyah bertekak laki bini. since pagi tadi nak kuar bawak FZ jumpa paed die, so balik tu terus berdesup pegi opis Citylink. saspen2... apelah menda yang saya dapat nih ek?

upe2nya bila bukak je parcel tuh, saya dapat menda alah ni ha...


set tupperware nyahh!! siap ngan beg. edisi madagascar siap....wahhhhh gembirak gilakkkkkk

ooooooo baru teringat! saya ada masuk contest nih kat nuffnang. tak sangka la pulak menang! hehehe. TENGKIUK NUFFNANG!!! ni yang tambah bersemangat nak ber'nuffnang' nih. duit dapat, hadiah dapat. wahhhh kecoh giler ek ko padahal baru menang tapawe (tupperware) jek!

1 comment:

Dallies said...

wow,madagascar,i loikeee!!bestkan perasaan menang contest?
zue,ni blog url baru aku
(http://mymunchkinblogshop.blogspot.com/)
sila2lah support kawanmu yg baru nak mula bisnes online ni...hehe!ko sgt dialu2kan menjadi follower & sudi2kanlah add link ku ini diblogmu yg glam!!!muahhh!
-Dallies ^-^