Sunday, May 30, 2010

weekend @ 29 May 2010

salam uols...

semalam memang hari yang sangat full with activities. ekceli semalam memang tarikh yang aku dah spesel kosongkan dalam diari. my best buddy, si syahar amir kawen. tahniah bro!

ni pic aku curik dari fb si dobot. halalkan ye bot! hehe. kitorang ni memang takley berjumpa, sah kecoh! macamla kenduri tu kat umah kitorang, gamat giler. hehe. sebelah aku, my bff; widad. yang dukung chiepani tu kak yana. kalau korang ingat, kak yana ni la yang bersanding dalam aquarium kat Underwater World Langkawi tahun lepas. meletopssss. kalau aku sah2 lemas dah. dah la takut berendam dalam air, ni kan pulak nak bersanding dalam air. mati idup balik aku takkan wat.

masa ni pengantin perempuan dah sampai. dah nak stat berarak. gile gelabah aku bangun dari meja, padahal tengah makan masa ni. semangat beb nak tangkap gambar member nak sanding. tu yang obies gile mulut tengah mengunyah. kuang kuang kuang

tadaaaa.... tahniah la ye syahar ngan kak ijad. kawen ko akhirnya ye. tak la membujang sampai ke tua. hiksss.


ni photographer upahan yang tak dapat upah. pengakuan jujur dari dobot, " aku buat ni free je zue... "
"ooo....padanla ko sampai lambat, free rupenya!! " hahaha. jahat kan mulut aku? gurau2 je. jangan mara bot!

lagik gambar ngan ayang aku, si widad. apehal ayang wat mulut camtu???


ni antara classmate chinese yang rapat ngan kitorang. tiap2 wedding member dia kompom tayang muka. respek ko beb! ck tan menayang tunang dia. cepat2la ko kawen ck, kitorang nak menyibuk kat wedding ko pulak.


ni lagi sorang, fong yan. bekas kekasih syahar. wakakaka.


ni gambar wajib tayang, wajib tonton. pasangan sehati melantak.


ramai lagi kengkawan kitorang tak sampai masa ni. mizah, kak ijat, kak ami... sume tersangkut jam kat Bangi katanye. sian korang. tak dapek nak ronggeng sesame ngan kami semalam. len kali ek kite ronggeng.


semalam masa kitorang sampai, bertembung ngan Prof. Zamri, bekas dekan fakulti vet. respek gile babi kat dia pasal dia ni millionaire, tapi dengan sangat low profilenya, dia just drive kancil je semalam datang kenduri syahar. susah kan nak jumpa orang yang low profile camni?


***** wassalam. tamat dah cerita kenduri syahar*********


ni aktiviti malam tadi. ekceli memang kami selorong ni dah plan dari last week, nak wat bbq tuk penghuni lorong SW15. alhamdulillah, berjaya gak kami semua menjayakan aktiviti ni.


bapak2 sahaja yang terlibat dalam aktiviti bakaw membakaw, kipas mengipas. yang femfuan mak2 sume duduk sahaja bersenang lenang. best kan? cube carik, mana laki aku. sape betul dapat sate secucuk.


antara menu yang ado malam tadi.. kerang bakaw. sedap wey.... banyak gile aku belasah.

sate rusa, arnab, kerbau, lembu, kambing, kucing. sume ada. pilih je mana nak rasa.


lain ada ikan pari bakar, ayam madu bbq, otak2, durian, pelam, epal, puding milo, mihun, nasi impit, karipap and jajan2 sume. banyak gile makanan malam ni, siap ley tapaw wat brekpes pagi tadi. hehe.


ni lah pengetua taska chiepani, jiran sebelah umah kitorang.. kak eni. dia rapat gile ngan chiepani. chiepani kalau ngan teacher dia ni, tak pandang dah mummy daddy die. kejam nye anak aku....

ni sesi merebut nombor cabutan bertuah2. senget2 si joe nak cabut nombor. last2 dapat no.6. kecik secoit je hampernya. okayla, kami pun bertiga je kat dalam umah ni.



hadiah disampaikan oleh Penghulu Lorong ni, Pakcik Mail. tengkiuk pakcik!


abang hamidi (jiran next door kitorang)yang berbangga ngan hamper sejemputnya. dia ni kelakau gile, suka wat lawak. meriah malam tu ngan lawak dia.

okay tu saje laporan dari aku tuk weekend ni. penat memang penat, tapi enjoy. aktiviti abis dalam kul 11 malam tadi.

pastu geng2 lelaki ada sesi meeting post morterm. tak aci, yang pompuan ni nak gak join meeting, tapi diorang tak kasik.
depa suh kitorang kemas pinggan mangkuk sume, dodoi anak tido. hampeh tulll.

4 comments:

doBot said...

Ciss....kor curik gambar kat FB aku ek. Kena bayar royalty nie. Hahahah...tarak hal la zue. Anyway, aku pun rasa bertuah sebab sempat jumpa kor. hahahahah

~│CatWoman│~ said...

kakakaka..halalan toiyiban la bottttt....
ngeh3...
aku x pueh la nak borak ngan ekau...banyak bonar nak diceritakan..tapi tak sompek... hahaha

Dallies said...

bestnyer,nak pindah duk satu lorong dgn ko lar,bley?

~│CatWoman│~ said...

dallies: u r most welcome! mai la... hehe