Saturday, July 3, 2010

keciwa aku... T_T

salam uols..

tadi jumpa henbeg idaman hati.

alih2 size yang ada cuma medium saje. large size, ilek.

sales assistant boutique ni cakap, this henbeg memang hot selling item.

tadi pun ada customer datang nak beli yang large size cam aku minat, tapi...

end up KECIWA cam aku. mamat tu siap cakap " kedai area selangor n kay el sume abis dah kak yang big size this color .. "

apekah??? ko tipu ke wat lawak ni? uwaaaaaaaaaaaa uwaaaaaaaa

takpe2. seorang suami telah berjanji bahawa dia akan carikan gak sampai dapat.

sebab punca aku minat henbeg ni gile babi babun adalah kerana dia gak.

sape suh usha kat aku tu ari? kan dah tiap2 ari aku bayangkannya. ^_^

next month balik johor, cube pegi terjah shopping mall kat JB pulak.

harap2 ada ye. amin.

No comments: