Saturday, September 18, 2010

once in a blue moon

salam uols...

skip cite pasal raye jap.

last tuesday, mak ngan ayah cakap diorang takde program nak gi beraya mana2. sebab ada family from Perak nak datang.

kuang ajar kan, sedara mara nak datang, aku ley blah gi shopping? hahahaha

so ting ting ting (sila ikut gaya cikgu Abas dalam cite Qalesya ok! hihi) idea nak perabih duit pun mari...

kami decide nak pegi MidValley.

sampai2, terus terjah booth lancome. ingat nak beli compact powder je.. sekali kena "sekolah" terus ngan promoter tu.

macam2 skin test dia buat kat aku. best gak la diorang punye test ni. ley tau macam2 pasal muka kita.

result skin test, total hydration kat face area aku adalah: 3% only! ngehehehe

dan end up session tu, dia promote suh beli ni....

iyo, eden boli jang! bile tengok je menda ni, sure akan terpikir.. "harga menda ni ley wat bayar duit nursery chiepani for 2 months..." huuuuuuhuuuuu.... T_T **harusla aku bawak biskut raye je gi opis sebulan ni.

tapi beli tu berbaloi gak, sebab dapat 9 items ni for free. terbaekkk wok!

ekceli aku dapat wat make-over plus photoshoot free after beli Genifique ni, tapi memandangkan anak dah macam mamee monster ke cookie monster, terusssss hakak kensel sajer. mak keciwaaaaaaaaaa!!

yang ni je aku beli tak nyesal. sebab aku beli jeans setahun SEKALI sahaja. sile pecaye. hehe.


dulu sebelum beranak, size jeans levi's aku 27@28 je... sekarang ianya adalah 29!!! NEHIIIIIII!!!!

No comments: