Tuesday, December 14, 2010

cecomel je menda2 ni...

salam uols...

petang tadi kan mak teringin nak makan donut kan kan kan....

so balik keje terus pegi membelinye... syukkkeee iteee.... mak ngan laki mak kalau bab2 makan ni memang sama je naiknye.. hehehe


mana ilang satu lagi ni? ohhh... chiepani dah rembat 1 tadi. tak sempat2 nak makan kat umah budak ni...


momi beli ni. dah try body shop, tapi tak menjadi gak. still kulit kering. ni pun kalau tak ok gak, aku lumur minyak kelapa je terus kat badan ni. abes cite.


dan yang tersyomelll sekali adalah ni... brooch munge2 and riben... nak pakai kat shawl.. auuuwww kelassss mak kan? hahahahahaha.

2 comments:

Dear Sharul, said...

comellah brooch riben2 tu.cubalah pakai kat shawl.aku nak tgk.org pakai comel, aku pakai mesti comol.haha.snap picture please bila pakai

~│CatWoman│~ said...

mizah: hokeyyy... aku pakai musti bertambah2 comelll...wakakakaka... perasannn...
nanti aku pakai, aku snap pic kasi ko tengok k =)