Tuesday, December 21, 2010

chiepani's messy hair day... hahaha & cerita kamera aku yang rosak

salam uols....


CERITA RAMBUT SERABAI

anak sapelah yang serabai sangat nih...

ni mesti anak johari ni.. hahahahaha


seeeeee..... terkembang2 rambut belakang dia.. momi nak ikat elok2 dia lari2... lantak ekau la ye yong.. tak kuase udah teman nak nguruskan rambut deme ni tau...

mulut kunyah spegeti, tapi mata usha ayam momi.. nak ye?

muffin tak sedap. geget tangan sendiri lagi lazat...


CERITA KAMERA

kamera aku dah rosak. see, yang aku bulat merah tu adalah tompok putih yang blur... bile amik gambar, dah tak sharp... huhu.. masuk ni, dah 3 bijik kamera aku jahanamkan. seb baek kamera biasa je... cube kalau aku jahanamkan dslr? kompom tak merasa pegang kamera lagik aku pastu.. huhu

sejarah aku bersama kamera :-

kamera pertama --> abang aku hadiahkan masa dia pi belajar kat jepung dulu. baru pakai 2-3 bulan, aku bawak gi praktikal kat Underwater Langkawi.. masa pi mandi manda kat Pantai Chenang, aku terendam tercelup kamera tu dalam air... sadakallahalazim terus kamera tu... huhu

kamera kedua --> beli masa final year. now dah jahanam gak sebab aku jatuhkan. tempat battery dia loose. tapi ekceli masih ley guna lagi, just aku malas nak gi repair... poyo sangat, nak beli yang baru terus masa tu... dan dan..

kamera ketiga --> beli masa nak raya tahun lepas. aku paksa pujuk joe belikan sebelum raya. sebab masa tu kamera lama langsung dah out. asik terkeluar je baterinye.. huhu sadis. so dapatla kamera yang aku pakai sekarang ni.. but now.. sob.. sob.. sob.. kamera ni pun dah start wat hal.. dah ada tompok putih pada skrin dia. nape ha? ada fungus kah?

ganas sangat ke aku ni?






2 comments:

amm said...

kasi kemaskn itu rambut la kawan....adeiiii...ciannya aku tgk hanny....ish3....

~│CatWoman│~ said...

amm: hehehehe. aku nak ikat kemas2, dia yang takmo... gerammmm...