Monday, December 13, 2010

hadiah besday yang....

salam uols...


ekceli dapat besday prezen yang giler punye 'spesel' ni dah lama... tapi aku perap sebab terlampau spesel kan...

hadiah ni kawan opis bagi. masa dia bagi aritu, dia cakap, "nanti kena mintak abang joe tolong tau..."

aku ala2 saspen la gak, ape kebendanye yang joe kena tolong pulak ni? bra ke? kalau bra, aku ley pakai sendiri, takyah mintak tolong joe pun... hahahaha

rupe2nya dia kasi bola yang bapak stadium punye besarnya... dah la kena tiup pulak tu. malam tadi joe berusaha tiup guna angin dalam perut dia, tapi tak berjaya. dapatla isi dalam 10% je angin dalam tuh... tapi cam nak pengsan dah aku tengok laki aku meniup menda tu... hahahaha

so siang tadi, pas bawak chiepani gi klinik, kitorang angkut bola gergasi tu pegi kedai servis keta. mula2 ingat nak cari kedai beskal yang ada pump tayar tu, tapi tetibe idea bling bling mari... angkut je pegi kedai servis keta... sonangggg...

babak pertama: bola masih kempis...


babak kedua : sampai tertonggeng2 laki mak mencari penutup bola ni.. yang sadis sekali, dah siap pump sume, bola ni tak muat lak nak sumbat dalam keta... macam2 kekdah kitorang try ko tau... last2, aku turunkan seat depan, sumbat sampai tak mau kat seat belakang... berjaya!

babak ketiga : tadaaaa..... ni lah bola nye... boley duduk atas ni... hazab betul nak isi angin dalam mendalah ni...


len kali kasi la prezen yang munasabah siket ye dik.. hehehe. ape2pun, time kasih la bagi akak ko prezen.. susyah2 jer... (",)

No comments: