Saturday, December 18, 2010

keinginan terlampau Cik Kiah


salam uols...

cabaran day-18 ---> plans/goals/dreams u have...

ada banyak sangat sebenarnya... rasanye cam takley abes tulis nih. hihi.

takyah tulis semua la kowt, aku jot down yang penting2 je dulu ek... tapi sebenarnya tak tawu ni plans/goals ke tak.. kebanyakannye aku rasa angan2 je ni.. orang cakap angan2 tak salah, kalau kita amik dari sudut positif, angan2 ni akan jadi pendorong pada kita untuk merealisasikannya menjadi kenyataan kan?
  • nak temankan mak pegi ___________ dalam tahun terdekat ni. InsyaAllah. tengah berusaha kumpul duet. tapi apsal duet yang dikumpul tu cam tak nampak2 bayang je ha? hahaha. mak sponsor orang jelah boley ek....
  • plan to get preggy on 2012... we ols planned nak our 2nd baby to be delivered on 2013.. chiepani dah 4 tahun masa tu =)

  • cuba nak bela ikan semula. sebelum ni sume ikan yang dibela matikkk lemas. caner tuh? jelez tengok umah abang aku, akuarium dia bapak punye besar.. elok je ikan2 dia dalam tu. tak mati pun eyh?
  • nak ubah perangai malas yang suka wat keje last minute.. yang ni kena set betul2. aku takkan wat task yang diberi selagi tak sampai dateline.. tak challenging rasanye kalau siapkan keje awal2 ni. hehe
  • pada umur 35 tahun, akan drive my dream car... pehh! ni sah2 angan2 la kan... tapi who knows... rezeki Allah ada di mana2... usaha kuat menentukan segalanya kan?
  • umur 4o tahun, nak ada 2nd landed properties... nak cari kat area kampung siket. nak ada dusun sume.. masa ni anak2 pun dah besar kan, so boley beromantik2 ngan my hubby.. syoknye!
  • I also berangan nak bukak my own clinic.. target lagi sepuluh tahun... pray for me ya!
  • nak attend kursus photography... kamera canggih takde takpe, janji berkursus dulu.. tak gituuu...
  • last sekali, yang ni memang impian aku, keinginan aku.. tapi mr.joe kena bantu... dia kena amik license nak bawak Superbike... yuhuuu!!! seriyesly, mak memang kepingin gile. everytime nampak konvoi atas jalan or nampak sesape yang bawak superbike especially ada awex peluk belakang tu, fuhhh meleleh air liur aku beb! aku selalu cakap kat joe, nanti kan bila anak2 kita dah besar, duk asrama sume, kita pegi jumpa diorang naik moto ye bang... ececece.. teringin nak pakai jaket kulit, glove, boot kulit... wowwww!
vroom...vroom..vroomm!!



" failures don't plan to fail, they fail to plan... "


No comments: