Sunday, December 19, 2010

nama2 glemer I...

salam uols...

cabaran hari ke - 19 --> nicknames yang aku ada...

  • Jedah/J-dah : ni panggilan kat umah family aku. tapi kan, one of my close fren pun panggil aku j-dah gak.. hehe. dah macam adik beradik.. dia adalah Shidah.
  • Teh : ni panggilan sedara mara aku... especially Mak Long belah mak. dari kecik dia panggil aku Teh. taktau ape reasonnye.. hihi
  • Duyung : ni arwah atuk belah mak aku yang bagi. sebab masa kecik2 mak/ayah suka pakaikan aku baju yang bungkus 1 badan cam duyung tu. huhu
  • Dui: ni kawan2 kat Kolej KTDI, UPM dulu bagi. diorang taknak panggil Duyung, so they make it short, make it as Dui.. simple kan?
  • Zue: ni panggilan untuk majority kawan2 aku...
  • Kak Dara : haaa... ni yang paling spesel tak hengat hokey.. nama ni jiran aku bagi masa aku kecik lagi. puncanya, dia explain sape aku pada anak dia.. dia cakap aku ni pangkat "Kak Sedara" pada anak dia.. dah anak dia pelat, dia sebut Kak Dara.. kelasss ko.. sampai ke arini, aku dah ada anak, aku still "dara" tauuu....
  • Sayang : ni laki aku jelah yang panggil. kalau orang lain panggil aku 'sayang', aku geli gelemansz.
  • Zue Hantu Kuceng : nickname kat FB v(",)v

sekian.

No comments: