Thursday, December 30, 2010

penutup... the end....

salam uols...


finally! dah sampai hari terakhir sesi menjawab cabaran 30 hari ni.. yeay2!! clap clap clap

okay soklan terakhir adalah; WHO ARE YOU?



aku adalah seorang vet. a veterinarian. dokte hewan okay. tulen bang! hahahahaha

aku adalah seorang girlfriend. girlfriend kepada my boypren... my laki, not ur laki... hahaha. okay,tak kelakar pun statement ni.

aku adalah seorang anak yang mithali mental kepada mak dan ayah. (ni latest pic ngan mak masa pegi beraya aritu.. apsal mak pandang ke lain mak? huhu)


aku adalah momi kepada monster kecik, chiepani. anak pompuan kesayangannnnn.

aku adalah seorang pekeje gomen. di salah sebuah opis orang gomen.



hoorayyy!! tak sangka nox, mak berjaya siapkan cabaran 30 ari ni okay... sile belanja saya. hahaha


.sekian.


No comments: