Sunday, January 30, 2011

lepaking @ mamak bistro

salam uols...

arini sehari suntuk ujan kan? tempat korang ujan tak?

syiok betul ujan sepanjang ari ni... pagi tadi kitorang bergulung atas katil sampai kul 9.30 kot... muahahahahaha

pastu bangun siap2, gi brekpes kedai mamak. lama dah tak lepak kat mamak... sesekali dapat gi ni, memang kira balas dendam la kan..

chiepani makan kuih udang..

dedi tukang layan budak.. cam biase.. kasi laluan kat momi dia nak makan... hehehe (yang sebenarnye dedi dah siap2 belasah 2 keping roti telur tau... I bocorkan rahsia siket eh... hehe)

nak tengok momi makan ape?

ha.. ni dia...


v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


rojak campur, teh ais...

maggi goreng

last sekali, roti kosong dua keping..


sah ada belaan I ni kan?


4 comments:

Dear Sharul, said...

biar betik.byk nya.tempat aku pun hujan.sbb tu aku x keluar jln2.malas.blk rawang je.huhu

~│CatWoman│~ said...

mizah: hehehe... betul la tu... aku makan sume...kemaruk beb..

aku lak satu arini duk umah je... ujan lebat dari malam tadi tak berhenti2..

•♥• RR •♥• said...

kt klang pun sehari suntuk hujan zue.. tp sesi merambu tetap berjln spt biasa.. huhu

~│CatWoman│~ said...

eita: owh yeke? hujan satu ari, harap2 tak banjir je kan...

hehe. merambu ke mana eita ye...