Saturday, November 21, 2009

jambunye blog nih..

salam uolss....

apsal ek blog ni jambu benar?
penulisnye jiwang karat ke hape?
hoho...

tidak sama sekali!! katakan tidak pada jambu jiwang karat sume segala...

yang benornya, aku carik template kaler pepel, sebab aku suke kaler pepel tuh...
tapi setelah ditelaah, yang aku jumpe kaler fink2 menghampiri pepel..

hokayyy la tu...janji ado...
ngeh ngeh ngeh...

aku rajin sangat ke layan dua blog??
ntah la....lagi banyak keje aku kat opis, lagi kemaruk aku layan blog....
oh ye, cakap pasal keje, siang tadi ada roadshow, huh.....aku present 1 paper...
well done to me! kah kah kah masuk bakul angkat sendirik la nih....

btw, aku rasa release sebab dapat melepaskan semua ati perasaan aku kat dalam 'diari tercenta' nih...selaen dari dapat duk bersama dua buah hati pengarang jantung pisang kat umah ni...hohoho... opssss.....tiga la! tambah si memon...kecik ati die kang aku tak tulis pasal die dalam blog nih...hahahahahaha

No comments: