Sunday, November 22, 2009

kendel lite dinner

salam uols...

seperti yang dijanjikan....cewahhhhhh....hubby tersayang telah menunaikan janji die malam tadi, nak selebret our 2nd anibesari...huhuhu

setelah 1 minggu tertunda sebab die sakit kannnnn
kali ni, takde tapi2 lagi...terus berdesup gi jer.....
semalam, abis je roadshow kat ITU, aku terus balik cepat2....nak bersiap2 hoooo

plannye nak tinggalkan FZ kat umah Tok Cu die...tapi last minute terpaksa kena hangkut gak...Tok Cu n family ada hal malam tadi....ouuuhhhhh...potong stim tul nak ngedate dua2 an nih...hahahahahahahaha

tempat yang dipilih adalah....teng teng teng...

Harper's Garden Restaurant...dekat Sg. Melaka yang indah gitu....very the romantic ko tempat nih...aman je duk tepi sungai sambil tengok bot lalu...then nampak eye's on malacca, nampak menara tamingsari waktu malam...perghhhh....malacca at nite was totally awesome!! fulls of colors...lights and wonderful scenery...semangat mat saleh tetibe!! haha

hamikkk...kemain lagi puji melambung melaka ni ha...padahal dah 3 tahun aku duk melaka..baru malam tadi aku menikmati keindahan malam di sini...hehehe

pemandangan sungai melaka waktu malam...area Jonker's Walk...nampak tuh, ada menara tamingsari kat belakang...



En. Joe tengah tekun pilih menu....bahasa perancis ke bahasa german ke hape tah nih..sepatah haram tak reti aku nak nyebutnye...nampak ada tulis2 chicken2, beef2 tu...buat2 paham jolah...wakakaka

FZ yang setie menemani mummy&daddy walau di mana jua kami berada..hahahaha...ayat sentap!

bot lalu..jakun nye la aiii..bot lalu pun aku amik gambaw...fedulik aii la kan...


yang di order malam tadi....hape tah namenya...terbelit aku nak nyebutnye...btw, sedap la makan kat sini... ** kalau tak sedap pun aku kata sedap sebab jaga hati joe...hahahahahaha...die support kan...harusla makan sampai licin



and sangat seronok ye bila keluar makan bawa anak sekali, sebab secara otomatik, laki ko akan suap ko makan sampai licin meal tuh...huaaaaaa..... romantika d amor la bebeh!

o..lupe maw kasi bagitau, aku laki bini kene sakit mata ye....sepet je mata aku..joe lagila, sampai tertutup terus mata die...huh..berjangkirt dari FZ, bile FZ baik, kami lak kena...ngaaaaaaaaaaaaaaaa

2 comments:

amm said...

musim sakit mata ni...btw eppy 2nd annv to both of u laling!!smuga epy2 sokmo..ur old blog to kasi close sj la..aku akn jenguk yg br ni sj ok...hahaha...

~│CatWoman│~ said...

tul tu mek...mata dah macam hape je nih...
tq mek!! lap u so muchhhhh

ahaks..aku pun pikir camtu ler...
maw tutup saja kedai itu...

ganti yang ni jer...huhu