Sunday, November 22, 2009

Y.E.S !!!

salam uols....

haaaaa.....ada sape2 paham tajuk atas tuh? Y.E.S tu benornye stands for Year End Sale....
ye, YES kembali lagi!!! hepi bangat2 nih..

so, sambungan kejadian kendel lite dinner malam tadik, kami continue lak ngan acara shopping nyopping kat Dataran Pahlawan...

rembat duit joe skett....sebab die belum kasi I ape2 lagi kan masa 2nd anibesari...hahahaha keji gile perangai bini die..tempat yang di tuju....kedai Levi's laa...hehehehehe...cam tak biase je ngan I...I kan fanatik sama ini brand....

aku rembat selai jeans, long sleeve ngan beg kecik..sonang nak isi botol susu FZ dan segala macam mak nenek barang si FZ nih...ekceli kan, aritu ada nampak sorang minah cinos ni kat spital, bawak beg LV...tak tau la tu ori ke hape...tapi die wat isi botol susu, pampers anak die sume..smart je aku tengok...tu yang terpengaruh teross!!! huhu, ape la aku nih...mudah nau terpengaruh ngan duniawi ni....ececececehhhh................

abes sesi soping2....erkk..abes ke? tak puas lagi sebenarnye nih! hahahahhaa
tunggu aku balek umah mak aku next week, aku nak tawaf sume soping complex kat KL tuh...

dah penat berjalan, peyut pun dah nyanyi2....so malas pikir panjang2....masuk je restaurant ni...
ni tempat baru....makan steamboat...untuk pengetahuan uols yang bukan orang melaka, kalau nak makan steamboat, ada 3 choice kat kawasan Bandar Hilir ni...

1st, kat Seoul Garden...memang best, sini ada steamboat&grill sekali, 2nd kat Johnny's (ala, tempat feberet mek amm tuh!) and 3rd, kat tempat baru nih, Le' Garden namanye....

since kedai ni baru je launch, so mestila ada promosi kannnnn
murah jerk! rm 19.90 ++ per head....hape lagi, melantakla sampai puas sampai meletup perut ko kat sini...makan je ad lib...sekali bayaw jer....

mentang2 ko dah sihat, kemain besaw lagi selera makannye ye!! meh aku nak kantoikan joe nih, ada ke die pakai baju yang sama macam malam tadi!!! cesssss....layan ke jerr


nyum nyum nyum



orang sakit mata yang tak sedar diri...hahahahahaha
santekk tak mata aiii??



owh.....FZ yang layan diri sendiri...di temani oleh Barnie nye..


Le' Garden Steamboat Restaurant

2 comments:

amm said...

yor la, aku br lyn Johny smlm pas 2012...huhu..siok noh shopp, klu aku bergaji sure aku pn gilozz..dan nasib baik x..hihi..

~│CatWoman│~ said...

wooo....bestnye tgk 2012 ek!ada bibik bleh la mek...huhuhu...aku nak hangkut FZ g tgk movie, mungkin tidak la..waaaa nangesss

yelah, seb baek tak...klu x, sure licinm duit gaji ko bulan nih..sebab tengah year end sale kan skrg..