Tuesday, December 29, 2009

sunyi saya

salam uols..

malam ni saya kena hangkut dak FZ naik atas awal..huu, kul 8.45 dah naik bilik.
joe ada tetamu istimewa malam nih.so joe suh saya hangkut FZ naik atas, since die dah tido dari pas maghrib tadi.ok, fine saya bawak la die naik sebab takut nanti FZ terjaga pulak dengar diorang berborak sakan.

hurm, nak merajok ngan joe boley?biar die, saya nak muncung panjang 7cm setengah kat die malam ni pasal suh saya naik bilik awal malam nih.ahaks.poyo gile bini die ni.yela, bini die ni penakot yang hamat2 ok, tapi die suh gak masuk bilik bawak FZ.(ok, ape saja la untuk anak tersayang.lalalalala)

tapi takpelah, kawan die tu datang umah membawa 'kebaikan' kan?
ok saya pasrah.nanti saya gak yang dapat kelebihan itu.huhu.keji, yang tu suke je ye!

oklah, saya ni sebagai ibu mithali kena layan anak kat sebelah ni yang tengah hempas2 kaki dia (dah terjaga pulak FZ nih ha..)

mucuk2 cayang mummy, tido ye (sambil tepuk2 montot die yang montel nih.hehe)

cak2..FZ pening kepala.tengok, die picit2 kepala die.hehe

No comments: