Wednesday, January 20, 2010

antara dua hati



salam uols..

aicecececey....kemain tajuk tak menahan. macam novel la dah haa.

okay, saya dah penat fight2 ngan joe kat umah. saya macam chun li, joe macam ken. kah kah kah. kadang2 saya macam mak lampir, joe macam orang minyak.ada masa2 tertentu saya macam catwoman versi halle berry yang perutnye berlipat okay! joe macam batman versi buncit. hahahahahahahahaha. keje kami fight2, bertekak2, pastu gelak cam orang giler. memasing taknak kalah.

eyh, uols ingat kami fight pasal ape? jangan pikir bukan2 heh. mak sayang laki mak tawwwwww
laki mak pun sayang giler kat mak yawwwwwwww

ni, fight sebab dak FZ la. sape lagi. biasa FZ ni tau. gara2 nak membeli menda alah ni. dahsebulan pikir. payah nau nak wat decision. memasing poyo ngan pendirian sendiri.

ni pilihan hati daddy. kemain la mahal. membazir. saya kan jimat orangnya! ahaks


ni pilihan hati mummy. okay wat, nak watpe memahal. pakai pun jap jer kan. nak tunggu kasi adik FZ, urrrmmmmm lambek laie kot!

so, mana satu nak beli nih??? ke nak kena wrestling lagi malam ni? hahahahaha mak suke wat wrestling2...

5 comments:

amm said...

klu joe dah berkenan & dia yg sudi byaw so rembat sudaaa..sok2 bl dah xpki let go je lerrr....duit tu ko leh simpan tabung ank...bijak x idea aku ni???miahaha...

~│CatWoman│~ said...

hahahaha
yolah tu...kite tunggu dan lihat camner la rupenya walker FZ nnti...

idea simpan duit tu aku suke, tp masuk tabung mummy ok x?
hahaha

doBot said...

Zue, kalau aku. Aku suka idea kor. Bukan apa, selain bertindak sebagai walker, ia ada banyak lagik fungsi lain. Diantaranya:.
1. Menjadi walker (sah sah la kan)
2. boleh dijadikan tempat untuk restrain FZ. heheheh...terutama masa nak suap makan.
3. Yang walker A.Joe tu, bahaya. Senang jatuh terutama tempat licin.

nanti kor gunakan 'peluru-peluru' nie bila nak menembak ngan A.Joe. Errkkk...menembak???

sarah kalam said...

i minat yg dr pnye...
mcm joe tu bile da bjalan..
takot la budak fz tu jatoh,kecik sgt tu....

~│CatWoman│~ said...

dobot: ahaks..ayat tembak menembak mmg sesuwei..aku suke! hahaha
insyaAllah, akan aku advise abg joe spya beli pilihan hatiku...
yelah, yg die minat tu mmg smart, tp aku pn ngeri tgok...kena kaji betul2,compare cukup2..

sarah: ekceli yg joe minat ni x kecik, besar saiz die..cume die nmpak x stable kan...hehe