Friday, January 15, 2010

minggu makan sedunia

salam uols..

uols dah makan? hiks... kalau dah bagus la ye. saya baru je pas melantak nasi tomato ngan murtabak ngan mihun sup ngan ayam bbq. perut nak pecah. napsu kuda pun tak camni okay. ni napsu sotong kurita laut dalam kat seven seas tuh. hahahaha

motip entry malam ni adalah untuk meraih simpati uols sekalian. sila simpati ngan nasib saya.

saya simpati ngan nasib nih. sebenarnya simpati ngan perut nih. simpati ngan usus besar, usus kecik, pundi hempudu, hati, limpa dan last sekali tuttt tutttt

terseksa kan sistem penghadaman saya nih bila saya lately ni makan macam anak gorila ke mak gorila dah layak gak nih layak2 masuk kategori makan tanpa henti. agi idup agi ngelaban. ape maksud word tuh? tah mak tak paham, mak bubuh je wat penyedap. hehehehe

minggu ni saya banyak keje luar.odit manjang. tak duk pejabat tapi fb tetap dihati.sampai opis pepagi terus on pc, sebelum kuar nak pi odit sibuk babai2 kat kengkawan dulu. kasi inform diorang jangan tunggu kepulanganku. hahahahaha

setat ari senin, sampai dah jemaat, kemain ligat saya kuar. kata pekerja contoh..puiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

bile kuar odit2 nih, cam biasa la. hasil memang lemayan. uols janganla salah paham. bukan saya amik bribes ke hape (rasa bersalah kalau tulis 'rasuah' . tapi tertulis gak nih. hadoi )
maksud hasil lemayan tuh, lebey kurang camnilah. bile wat keje luar, bawak anak buah siap, hangkut sume satu opis tuh pastu akan berlangsungla satu acara makan tanpa henti.

pagi sarapan ngan anak buah. jap gi pas cek2 ladang, tokey ladang offer banjer makan. harus terima, rezeki jangan tolak kan tu ostazah ajar dah masa sekolah. ngee salahkan ostazah siap. sekali sekala takpe. pastu tengahari makan lagik. dah tu, gi odit lagi, petang apek tokey ladang itik banjer makan kueh udang melaka yang sedap tak hengat dunia tuh! perghhhh kan dah kata, tak baik tolak rezeki!

sok ari pun camtu gak, luse tulat sama jer. ko sebut je, semua mak layan. kari kambing, tossai, roti boom kebaboom, nasi ayam madu, assam pedas mak jah, kopi mak dara, kopi janda, kopi jantan sume belasah. pastu siap ada makan ayam roaster la dan tahpape la lagi mentekedarahnye. sesak napas perut mak minggu nih. hehehehehe

sekali lagi, motip entry mohon simpati. ada rasa simpati sekarang??

blah la luuuuu...mintak simpati olang, sendili tak mau simpati dili sendili. ceh

kalau perut nih ley cakap, harus dengar rintihan batin camnih,
STOP! STOP! BEHENTI LA MAKAN WOI, KAMI DAH TAK TAHAN. ADA MAKANAN SEMALAM TAK SEMPAT NAK PROSES LAGIK. INDAH WATER PUN LEY PENCEN AWAL LA CAMNEH!!

haha.okay, saya simpati sama perut saya. resolusi nya minggu ni kena makan yang lite2 jer. diet coke, prosperity beef burger, kanikama pat pinggan, roti kosong dua keping every morning. insyaAllah, pasti tak kurus!

besok mengidam nak makan siput sedut masak lemak. masyaAllah, tak tahan dah nih!



6 comments:

amm said...

aku pn antu siput sedut msk lemak....dah la org rumah ni sumer xlyn siput sedut.....aisehhhh....

zue comelz said...

xpe...ko masak je mek, pastu kasik orang2 dlm umah tu terliur tengok...hahaha
paksa amart makan klu syang mini (bini) die..hehe

amm said...

xmo r paksa2...aku tau amart mmg xsuke siput sedut ni..geli katanya..sombong benar, mentang2 la org KL!!wakakaka...

zue comelz said...

mat saleh pun pandai dah makan siput sedut...ni kan pulak org keyel... uhuks..=p

Yaness said...

oyen..ada satu gerai dekat ngan giant bandar kinrara (kalau rasa nak g rasa), dier punyer siput sedut meletuppppp!!! Pekerja kedai tu pon dah kenal muke eden..hik hik..HIDUP SIPUT SEDUT masak lemak!!

zue comelz said...

yaness: yeke? aiseh, jauhla dr umah kami..hik2...tp klu balik umah mak kat klang, insyaAllah bley la try yg awk suggest nih...
wahhh meleley dah air liur..hik hik