Thursday, January 14, 2010

anak buah lagi

salam uols..

semalam akak saya sms, tanya pasal nak scan2 baby.
saya tanya dia, aik, ngandung lagi kerrrrrrr
dia poyo2 je jawab, takla kawan dia yang tanya. hoho gile penipu besar. kalau dah sedarah sedaging nak menipu celah manapun mak tau la. nak sembunyik2 kunun.cehhhhhhh

pastu kan, saya kan bizi bodi yang hamat kemain lagi. semua pun tau camne perangai saya nih.ahaks. saya mulakan la edisi siasat malam tadi.

mula2 sms adik, dia pun poyo giler je taknak cite. elehhhhhhhhhhh (**FAILED OK!**)

pastu saya malas la nak risik2 lagi makan kerisik lagi best kan? rendang pun sodap! haha dak zue tengah sewel pepagi dah menaip blog, kat opis pulak tuh. makan gaji bute! haaa kan dah tersasar cakap yang bukan2 nih.

seterusnya, mangsa soal siasat saya yang kompom akan kantoi masa ditemuduga adalah mak saya ye uols semua. mak saya ni kan jujur, ikhlas tak pandai menipu, suci hati, sebijik perangai cam anak dia yang sorang nih! hahahahahahahaha
saya tanya mak, mak akak ngandung lagi ke? mak cakap, mana ko tau nih?
saya cakap, ala sekilas ikan di air, saya tau la apa spesisnya! hahahaha mak lupa anak mak ni vet ker?

akhirnya mak ngaku and mak citerla sumenya. (**BERJAYA**!!)

saya dengan jahatnya pun anta balik sms kat akak, "eley, nurul nak dapat adik pun nak sorok2..blah la.."
akak saya reply dia cakap, " a'ah, ko sibuk watpe..tah2 tahun ni fara pun dapat adik lagi.."
sangat selamber ye uols sms itu. huh, FZ dapat adik?????????????

NO NO NO NO NO NO NO

tapi kalaulah saya ter'preknen' lagi la kan, saya dipaksa untuk berpantang di melaka ye uols.
nak tau sape yang pakse? haa si joe lah. mana leh berpisah lelama ngan kami kan kan kan
lagi2 berpisah ngan FZ.hoho amatla tidak dapat dibayangkan dan sungguh tak tercapai dek akal saya nih.

FZ kan daddy's princess. berkepit je ngan daddy dia. macam belangkas, sampai saya pun jelez taw! tido pun ngan daddy. masa demam pun, daddy yang jaga, bersengkang mata tak tido tuam anak, bagi anak ubat sume sementara mummy sedap melayari mimpi indah di atas katil. kah kah kah kah kah. mummy jaga siang, malam daddy jaga. okla tuh. aci la kan? aci kat estet la.

anyhow, tahniah la tuk kakak saya ye. nak dapat anak no.2 dah.yelah umur dia pun dah lanjut kan.haruslah menambah sebelum menopos. haaaaaaaaaaaaaaaaaaa mapos larik larik!!
selamba kutuk2 akak!







No comments: