Monday, March 1, 2010

meeting yang macam kursus??

salam uols....

last week, 22hb sampai 25hb saya kena hadir meeting industri burung walit. tajuk surat "meeting" okay. tapi style meeting ala-ala kursus pulak. ape2 jelah. lagipown saya gantikan big boss, dia ada hal kot. so saya rela hati gi lagipun tengok tempat ala2 menarik... (konon! ) kat Taman Pertanian, Bukit Cahaya Shah Alam.

saya bertolak dari opis dah petang, dalam kul 4 kot.. sampai sana dah nak malam. saya bajet tempat penginapan sume ok la kan, dah disettle oleh urusetia. tapi rupanya indah khabar dari rupa la. huh! ada sapa2 penah stay kat sini tak? tempat ni macam..macam.. macam... erk takyah cakap la, tak baik kutuk2. tapi SANGAT SCARYYYYYYYYYYYYYY

macam tempat niang rapik jer.hehe.. or macam tempat maya karin belakon Pontianak tu jer....ngeeeeeeeee~~~

untuk makluman uols, coverage langsung TIADA! budak merah, budak kuning mahupun budak biru memang tak kelihatan. broadband apetah lagi, line EDGE tu pun langsung takde. saya update status fb pun guna maxis WAP. (abes kredit mak.. uuuuuuuu) nak hantar sms pun seksa taw, sampai saya gi panjat menara. tak taulah menara hape. ke mak panjat tiang letrik masa tuh? hahaha saya tak perasan dah.

saya rasa berapa orang je yang stay tido dalam nih. yang lain sume keluar, cari hotel, termasukla saya ngan staff lain. yang peliknya, bukanla time cuti sekolah, tapi hotel sume penuh...wth!

at last, saya dapat gak hotel, hotel bajet je. jadilah, janji ley tido ngan aman dan selesa. masa tu dah kul 11 lebih malam. badan dah letih sangat, penat berpusing2! shah alam kan 'bandar roundabout' hahahahahahaha gamaknya asik berpusing2 la kitorang kat sini.

abang saya siap tanya, "apasal ko tak tido kat Concorde jer?" eh eh eh.... saya bukan taknak tido sana, tapi saya kena consider anak2 buah (staff) kesian pulak kat depa..takkan saya tido sedap2 kat hotel mewah, then saya biar anak buah tido hotel bajet? saya taknak terangkan panjang lebar kat sini, sape orang gomen, sure paham situasi ni.. ia ada kena mengena ngan 'claim' la..

overall, saya memang tak enjoy meeting nih. ramai yang cakap camni gak. makanan, tempat tinggal sume tak okay. dahla hati tak tenteram, anak sakit time nih. hurmmmmmm. dugaan.

ni satu2nya pic yang saya snap time meeting. langsung takde mood nak snap pic banyak2. ni mizah, my classmate, best buddies masa stadi vet dulu. saya cam biasa menten kuyus jek, mizah? ko rasa ko menten tak nih? hahahaha larikkkkkkkkk

ni keadaan bilik saya, pagi sebelum gi meeting. mak aiiiii punyelah serabai. macam2 buku ada, sume nak kena sign. I kan artis U.... wakakakaka

ujung bulan ni, saya kena gi Genting Resort, kursus kewangan.. auwwwwwww mak syuukeee!! enjoy2.. pikir best2! hik hik hik

2 comments:

imaninarafizal said...

ak mmg ad kursus kat bukit cherakah....taun lepas mmg menakutkan...sebelah mlmtu kitaorg ada task tok mlm...mulut ni setiasa je bc ayat2 tak tau lah semua ayat yg ak hafal ak bc...ada satu insiden tu member ak kena pegang tgn dia ....siap bg petunjuk jln lg....serammmm...tak mau lg dh ak g kursus kat tempat cam tu....

~│CatWoman│~ said...

sya: taw xpe sya...aku memang tobat la kat cni... aku pun xpaham nape la urusetia bley pilih tempat ni wt kursus.. nak save bajet la kot...
naseb aku x tdo dlm nih, seriau beb!
hahahaha