Wednesday, March 3, 2010

idaman hati menusuk kalbu

salam uols...


ni tengah boring2, saya layan lagik survey kitchen kabinet. saya bukan apa, taknak tergesa2 buat kabinet nih. sekali buat, biar puas hati terus. taknak wat yang cikai2 je. kami still kumpul duit. besar taw bajetnya. saya punya gaji bukan 10k sebulan. so haruslah menabung untuk ke arah ini. wee hee hee



saya idamkan yang macam ni.



takpun macam yang ini.. this one lebih kurang ngan design yang saya lakarkan. tapi saya nak match ngan home appliances warna merah yawwww... hehe. will see how.

designer dah ada. tinggal bagi duit jek. huhu. sabar yo!! teruskan menabung. chaiyok2!!


kalau dah ada tersergam ni, barulah feel mak nak tayang segala macam pinggan mangkuk mahal2 ngan periuk canggih2 tuh. sebelum ni masak makan sume pakai pinggan arcopal je. hik hik. yang canggih2 perap dalam kotak, simpan dalam stor baek2. (tu pun untung ada la kan, hadiah masa kawen sume nih) hehehehehe


pastu baru ada feel nak masak2 yang hebat2. takkan nak layan kuah lemak je atas dapur santek2 nih. =)

No comments: