Friday, March 19, 2010

selamat pengantin baru

salam uols...

to my very dearest, Izzati Insyirah bte Rosli;

saya nak ucapkan Selamat Pengantin Baru.....

semoga kekal hingga ke akhir hayat, dikurniakan anak-anak yang soleh dan solehah..

saya doakan awak menjadi isteri yang solehah. amin

okay, cukup ayat2 skema. sekarang ayat2 rock cam biasa dari saya...

awak, jangan noty2 tau. dah ada suami, kena hormat suami. dengar cakap suami. ingat syurga di bawah tapak kaki suami. kalau tak caye, nanti angkat kaki atief, check.. tapi suh dia basuh kaki dulu.. hahahahaha

yang paling best bile jadi bini orang ni, pahala suami, is otometikally becomes our pahala gak.

pahala isteri, is pahala isteri only. takde share2 kat suami.

buttttttttttt.... dosa isteri, suami yang tanggung tau... jadi, kalau sayang kat suami, jangan buat dosa banyak2.. lite2 takpe.. wakakaka (nak jugak!)
nak jumpa suami kat syurga tak nanti?

masak memasak i thing isn't that necessary as long as suami kita okay n tambah2 lagik, die pulak yang ajak kita makan kat luar. tu namanya dia sayang kite tuh! kecik tapak tangan, stadium hang jebat tu haa aku tadahkan..

paling penting, must always understanding each other, selalu melawak, gurau senda, sepak main2 sikit tu okay la, jangan terajang dah. tu alamatnya memang kompom ada chance nak gi bangunan kat sebelah JJ Ayer Keroh ni. nauzubillah.

lagi paling paling palinggggg penting, JANGAN HAMPAKAN PERMINTAAN SUAMI TAK KIRA DI MANA JUA ANDA BERADA. wahahahahhahaha

okay, cukup la beberapa helai nasihat. kemain lagi aku menasihat orang, kawen pun baru 3 tahun, ada ati nak jadi Dato' Fadzillah Kamsah. blahhhhhhhhhhhhhhhh

ni die si pengantin baru tu.. menikah malam ni. gud luck sayang! ILUSM... muuaaahhhh

p/s: tomoro saya datang. pengantin nak kawen, aku yang beria gi butik cari baju bagai. siap beli wedges baru. wakakakaka (tapi dik, hadiah tak beli lagi tau! tungguuuuuuu)

No comments: