Friday, April 2, 2010

cesssss penipu

salam uols...

semalam aku pi kedai spec. mula2 ingat nak repair je spec lama tuh.

last year, skru sebelah kiri tercabut. last week, pas hanny maen spec aku ni, aku perasan skru sebelah kanan pulak hilang tah ke mana. tak alih2 terkulai je sebelah spec nih.

sampai je kedai spec tu, mata aku start rambang dah.

tengok frame spec sume lawa, stylo2 sume. huh, tercabar beb iman.

round2 dalam kedai, last2 aku kantoi gak. tak dapat nak kawal napsu sendiri.

aku berminat ngan satu spec ni. terus suh cino kedai tu amik, adjust2 sikit, then pilih lens punya kaler.

since frame tu kaler pepel, aku choose la lens kaler pepel gak. cam spec lama gue, kaler merah.

now rasa kaler merah punye lens tu dah ' tak in' dowwwhhhh

masa cino tu kira harga sume, dia cakap lens multicoated ni rm100 je. terkejut gak, eyh murah nau lak harga lens ni. dulu masa aku wat spec levi's merah ni, multicoated lens tu je dah rm250.
tu baru lens, tak campur harga frame dia.

so fine, aku set je lah ngan cino tu. mana tau kot2 lens dia dah turun harga. total sume campur ngan harga frame adalah sama dengan bayaran taska hanny 2 bulan. muahahaha abes kopak ranap poket aku bulan ni.

tetiba tengahari tadi cino kedai tu call, dia say sorry. rupenya semalam dia salah kira. rm100 tu untuk uncoated lens. kalau multicoated, memang rm250. olalalalalala... mampuihhhh

penat kepala aku berpusing tadi, decide nak amik yang multicoated ke uncoated lens je.

sok aku kena call balik cino tu, confirm kan balik..
tadi aku congak2 , kalau la aku teruskan hajat amik multicoated lens + price frame tuh, serupa macam aku pi tido Hard Rock Hotel 3 malam!!! wallllaweyyyyyyyyyyyy... joe, help!!!!! **sambil senyum menggoda... auuwwwww

No comments: