Thursday, April 1, 2010

selamat berkursus!!

salam uols...

starting from next week, aku akan dihantar berkursus.. straight sampai ujung bulan nih.

8hb- 12hb kena kursus kenegaraan kat Kedah.

20hb-29hb kena kursus induksi kat Keyell.

kursus yang Kedah tu, ada kemungkinan aku akan jadi seekor katak di bawah tempurung sebab dalam surat dah habaq awal2, penggunaan telefon bimbit adalah DILARANG.

otometik, penggunaan internet juga adalah TERLARANG.

maka kesimpulannya, seminggu la tak berhapdet blog dan fb aku. don't miss me ya!

kuat eyh ujian ni? harap2 aku berjaya hidup tanpa fon dan tenet.

tapiiiiiiiiiiiiiiiiii.............

aku takley hidup tanpa berita from my beloved hubby n hanny. camno? **nanges**

takpe2, tau la camne aku usahakan camne nak kontek kesayangan aku nih. ** wink wink

kursus kenegaraan ini sangat straight peraturannya. bagi sape2 gomen servant yang baca atau tersesat baca entry nih, ni adalah keperluan yang perlu dibawa semasa kursus okay. baca, jangan tak baca.

wanita

- baju kurung putih
- blaus putih lengan panjang (bukan muslim sahaja)
- kain/skirt panjang berwarna hitam/gelap
- kasut hitam (sandal tidak dibenarkan)
- bertudung/selendang bagi muslim
- telekung (bagi muslim sahaja)

lelaki

- baju kemeja putih lengan pendek
- seluar panjang berwarna putih lengan pendek
- sarung kaki
- berkasut

tapi diorang tak bagitau lak, pakaian tido camne kriteria. aku ni tido memang jenis tak reti nak tido berseluar panjang, baju kelawar bagai. aku bantai boxer ngan baby T je. halal tak nih? kang kena tangkap tak pasal2 lak ek.. duk dalam bilik tidak menutup aurat. eyh, ada ke camni?



No comments: