Friday, April 30, 2010

sentapnye!!

salam uols...
alhamdulillah, semalam aku selamat kembali ke pangkuan joe n chiepani.
hepi gile tak ingat dunia dapat tengok muka joe live in person. ahaks. i really2 miss him dammmmmmnnnn much.
korang tau ape reaksi anak aku bila aku datang nak amik dia kat taska petang semalam?
masa aku dukung je dia, tak sampai 5 minit muka dah cemek2 nak nangis, asik pandang joe je.
huh, chiepani ingat mummy ni penculik kah? kecik ati mummy, tapi mummy faham...
and berlaku la drama airmata selama 2 minit, aku pun nangis masa peluk dia sebab rindu punya pasal, tapi chiepani nangis sebab dia ingat aku ni 'orang asing' yang tetibe je duk dalam keta sesama, siap peluk2 dia. waaaaalllllaaaaaaa
reaksi joe masa aku balik semalam korang nak tau gak ke? takyah la ye, kang jadi blog 80sx pulak blog aku ni. hihihihi
malam semalam, on the way balik from MP, joe mengkabarkan sesuatu pada aku, yang bisa menyebabkan aku jadi meroyan plus sewel sementara.
"sayang, dalam bulan 5 nanti abang kena gi Spain... "
"pastu dalam ujung tahun nanti abang kena ke sana lagi, ada supplier punya hal nak kena settle..."
aku yang duk sebelah dia ni terus macam blurrrr...
apekah wey? apekah? apekah?????
pastu aku buat cadangan mabeles aku, bagitau joe aku nak folo. hahahaha
"sayang ingat gi Spain tu macam gi Sabah je ke? tiket je dah 8 riban. nak ke makan biskut meri je selama setahun? " wakakaka... hamik ko kena sedas.
takpela, gi la. aku angkut nanti mak aku semua datang umah temankan aku. aku manaleh duk umah sensorang, ada yang tahan kencing sampai ke pagi tu kang sebab takut punya pasal.
tapi kannnnnn, aku macam biasa, akan berdoa tiap2 ari supaya joe tak jadi gi. supaya semuanya boley disettlekan tanpa dia perlu menerbangkan diri ke sana.
boley ke tu zue??? kita tunggu dan lihat!
** hangin sebadan aku tengok blogspot nih!!! apehal yang paragraph ni sume jadi rapat2 lak?

No comments: