Wednesday, May 12, 2010

hari paling suka!

salam uols...

hari ni hari aku paling suka sangat.

semalam kan aku macam down gile babi. tapi hari ni mood sangat best and rasa macam berada di awangan. ewah!

hari ni aku suka sebab beberapa perkara:

i) anak aku dah pandai melambai balik kat kitorang. siap sengeh panjang lagi tu. alhamdulillah, berbaloi mummy daddy ajar dia wave ari2 bagai nak rak. haha

ii) assignment aku dah siap, and dah pos pun tadik! pasni tunggu nak gi PTK lak. aim aku, paling busuk, 2 tahun nak ke G44. insyaAllah. please pray together with me k...aminnnn

iii) tadaaaaaaaaa.... seee the pic below.. aku dah booking! patutnya gi last month, tapi kensel sebab aku sakit. so now dah siap booking, harap sangat takde ape2 masalah masa nak gi nanti. aminnnn


iv) paling aku suka adalah, joe cakap kemungkinan trip ke Spain dia ditunda or maybe kensel terus. oh plisla bos en.joe, KENSEL kan terus la ye.... wakakakaka. SUUUKEEEE!!! rasa macam nak buat bungee jumping jer. sonoknya hubby tak jadi gi. takla gersang aku sensorang kat umah.
ok. sekarang nak bersuka ria makan aiskrim lak. jemput kawan semua, makan jom...

4 comments:

Dallies said...

zue,dia bg booking code ek,aku lain skit,dpt confirmation letter by email..sebab aku book by phone kot,ko book online ek?

ape2 pun enjoyyy!aku pun x sabaw nak menyusul...tapi kalau dpt gi skali sure best lepak sama2!

~│CatWoman│~ said...

dallies: a'ah, aku pakai online...
hehe... sabaw2, sikit je lagi nak sampai bulan depan.

tu la, mmg best kalau dapat lepak sesama. tapi aku kena g bulan ni, bulan depan aku pulak full gilerrr...hehe

amm said...

wah korang, bermlm d hard rock hotel ek.....siok tuh......pape pn enjoyz!! zue, at last ada gk yg mengembirakan hati ko kan so marilah kt nyanyi bersama....lalalala =)

~│CatWoman│~ said...

amm: a'ah... cool giler kan hard rock hotel ada kat mesia..vangge beb! hehe. harus beli tshirt hard rock versi mesia pulak.. ngeh3...
yela amm, smalam aku bersedey, arini aku gumbira... yeabaa2!