Thursday, May 13, 2010

kelambatan...

salam uols..

pagi ni kitorang memasing lewat bangun pagi okay. kul 7 pagi baru tersedar. seb la aku "bercuti" minggu ni, so takde der kelam kabut sangat nak solat subuh. joe je yang subuh gajah pagi tadi.

ni gara2 masing2 capek la. petang semalam cina tu datang wat keje dari kul 2 sampai kul 7 lebih. mengantuk gile aku tunggu diorang siap.

malam pas joe abis badminton, gi Mydin lak, borong barang dapur yang dah kontang.

pastu naik tingkat atas, dinner kat Laksa Shack. best gak, sebab dulu punya Laksa Shack menu tak banyak cam sekarang nih. tapi yang baru ni banyak menu menarik, ada various choices of laksa. nyum nyum...

aku lupe bawak kamera semalam, so non ado la pic makanan2 yang menyelerakan itu. heh.

sampai umah dah dekat 10.30 malam. pehhh gila babeng penatnya. kemas dapur sikit2, pastu naik atas terus... baju sume tak gosok lagi!! ngaaaaaaa..... bestnya orang yang ada bibik kan..

joe pulak bukan reti nak tido. naik atas, layan lagi tengok badminton. mata aku dah takley nak bukak masa nih. taktau la kul bape dia tido malam tadi.

makanya dengan sebab itulah memasing lewat bangun pagi ni. seb baik sempat punch card before 8am. tu pun dengan aksi rempit aku sikit2 pagi tadi. hehe. jangan tiru saya!

No comments: