Thursday, May 6, 2010

saya budak baru belajar

salam uols...

lama dah tak letak gambau anak aku kan kat blog ni. mummy suka syok sendiri, asik cite pasal diri sendiri je kan. hehehehe

minggu ni kami laki bini bizi bangat. ke hulur ke hilir siang malam. balik umah flat dah memasing. semalam cina kedai lampu cakap nak datang, abis tunggu takde call2 pun. maknanye dia kensel la tu kan. hampagas punye orang, deposit aku dah kasi, tapi tak reti2 nak call kalau nak kensel. cis.

so petang semalam dapatla chiepani berehat dengan aman kat umah tanpa perlu dihayak ke hulu ke hilir oleh mak bapak dia yang tengah giler mengrenovate umah.

korang tengok gamba bawah ni, korang rasa dia ada katne?

ye, betul. dia tengah lepak bawah meja makan. khusyuk je duk sorang2 bawah meja sambil kutip bulu2 kucing sume. hahaha. aku tak perasan pun bila masa dia merayap gi bawah meja. tau2 dah takde kat depan tv. rupenya dia tengah duk berzikir bawah meja kira bulu kucing.



sian anak aku. selekeh je ha. menggelebeh baju tak berbutang. haha. ni salah dia la ni, orang sibuk nak tukar baju tido, dia tak reti nak duk diam. berpusing2 ke sana ke mari. last2 aku biar je. malam dia dah tido baru tukar baju elok2. kalau tak memang keluar peluh jantan la nak kejar dia nak tukarkan baju.
joe cakap ni belum pandai jalan lagi, sok luse dah pandai jalan bogel je agaknya budak ni dalam umah, tak sempat nak pakaikan baju dah berlari.
okay la tu kan, sama macam mummy daddy dia. kuang kuang kuang....

No comments: