Tuesday, May 11, 2010

what should I do now?

salam uols...

ape nak buat sekarang ek?

kekadang rasa seronoknya kalau dapat everytime everyseconds bersama family and my best buddies.

hanya mereka yang memahami diri ini.

i wonder macam mana kehidupan aku sekarang kalau mereka ni tiada. ish, jangan pikir bukan2.

bout my dotter punya celebration, kemungkinan besar akan ada perubahan.

i wish that Anjas will be here, boley gossip kan nyah. aku tau ko baca blog ni, takyah tipu aku. hehe. btw, thanks sebab sudi baca. seronoknya kalau Widad n Shidah keja in the same office with me. masa gi Induksi hari tu, rasa hepi je everyday. seronok gila jumpa kengkawan lama. langsung tak ingat nak balik. eh, melampau. haha

aku jugak wish aku berada di zaman sekolah, where Dallies sitting behind me, Miesha besides me, Eita row last sekali. hehe. ada Is yang kapten kawad tu, ada Tan Kah Wei, ketua kelas yang sangat happening plus Kamalinda yang extra sporting tapi kuat muncung, hehe. ada "Betuk Gang" yang extra noty tapi bijak2 pulak otak diorang. ada hero malaya, si Suresh pengawas yang tak serupa perangai pengawas. and ramaiiiiiii lagi. rindunya!!

i also wish that now i'm at Malacca Matriculation College. pagi2 jerit2 panggil si Nano. sekarang budak ni dah ada anak lelaki. belum sempat nak gi tengok. hik hik tak guna punya kawan kan. i wish to have Anni Sofiya sitting next to me, Marlia n Gee as my roommate. hurmmmm

di UPM paling seronok. banyak sangat kawan yang ngam ngan kepala otak aku. and kat UPM la I met my other half. =)

tapi sekarang? working life is totally different from students' life kan..... agree tak?

i'm not as happy as i am previously. my heart always at home. that's the truth.

opis banyak sangat politik. soooo not hepi.

tak best kan cerita aku? should I stop from blogging?
(asal rasa down je, rasa nak stop. tah pape. haha)

9 comments:

amm said...

busuk la ko zue....huhu....ala down2 la & blogging2 la...smlm ko p mn smpi sesat tu???

~│CatWoman│~ said...

amm: kekekeke.... tah la, aku lately ni cam terasa ngan seseorang. tu yang aku ajak chat. nak luahan perasaan la kengkonon. hik hik
aku kan pi anta adik aku ke Matrik Pahang. hampas, ingat area gambang, rupenya dekat jengka.

Rita Razif said...

uiks zue! entry nie mcm touching plak.. ker eita yg bc dgn touching nyer? xmaw laa stop blogging :(

life must go on dear.. x mungkin kita bleh putar blk ms.. hidup pn x lama.. so, live ur life kay ;)

p/s : erkk eita pernah smpai jengka! klu pedalaman tu dlm kn? jengka nie ibarat di bwh pedalaman lg..

~│CatWoman│~ said...

eita: touching ek? sangatttt...zue masa type pun penuh emosi tadi. huhu
ha'ah, tok nenekk punya pedalaman. gile bapak punye jauh nak masuk. penat toksah cakap la, gile tobat tak mau masuk lagi kat sini.

•♥• Mrs RR •♥• said...

eita pn serik gila! dh laa umah kwn eita tu kt jengka 1.. diorg kt sana kira terblk.. jumpa jengka 17/19 then klu jengka 1 tu paling hujung dunia laa.. uhuks

bufday hanny ader changes? postponed ker? eita tgh survey2 budget hotel kt melaka nie.. aper2 inform laa ek.. dh laa, xmaw down2! smileeeee ;)

~│CatWoman│~ said...

eita: ha'ah, tu la...taw xpe... memang jauh sangat. semalam kolej adik zue tu kat jengka 15. dari tol chenor nak masuk dalam tu je dekat setengah jam lagi.

yup, sebab zue kena attend hari Quality kat sarawak ni. n kena present tuk KIK. ajip g tak? so mungkin kena delay or kena di awalkan. ta, bab hotel don't worry. tell me ur bajet, sume bisa diatur. hotel kat Tmn Sutera Wangi pun ada ape..hehe

yelah, betul ckp eita. life is short. must enjoy every moment tu kan...thanx ta..now da tak down, dah ok semula... cheers!!

Dallies said...

zaman skolah mmg best..

politik opis mmg begitew..kat mane2 pun sama jer..aku rela jd lone ranger kat opis tu..sebab xnak terjebak or kena stab dgn org2 yg dpn kemain baik,blakang lain..janji keje aku siap,cukup time,balikk!

~│CatWoman│~ said...

dallies: yela, betul..aku pun dah 'terkena' n aku kecewa gile.. kenapa la environment opis camni kan...
lg baik idup berseorangan dari berkawan... kadang2 orang2 ni berkawan atas sebab tertentu...but i believe, bukan semua org camtu..cume kita kena berhati2 kan.... =(

Dallies said...

yup,bkn semua org mcm tu..ade jgk 2,3 kerat yg ok..tp jenis yg berkwn atas sbb kepentingan ni,mmg ramai...