Sunday, May 9, 2010

kebesaran ciptaanNya

salam uols..

ekceli kami ni baru je sampai umah petang tadi. on the way balik melaka, singgah muar jap, gi tengok anak buah joe yang 1st (his brother punya anak yang sangat super duper comelzzzz, later aku buh pic dia. spesel edition punya entry. hehe)

hari ni mother's day kan. macam yang aku jangka, memang takde wat ape2 pun. hihi. kesian kan?
tapi aku rasa pelik, sebab arini aku dah kena kiss dekat seratus kali kot. tapi kiss jelah ye, lain takde ape pun terjadi. mungkin malam ni. wakakaka. noty!

cuba korang tengok gambar bawah ni. sekali imbas, memang takde pape. dua kali imbas mungkin ley nampak 'emas' dalam lubang telinga si pemilik nih. tapi tiga kali imbas nampak apa?

kalau aku, memula imbas memang tak tau apemendanya la yang gambar ni nak bagitau kan. dah doploh lima kali imbas plus penerangan dari joe, baruuuuuuu la aku perasan.

korang perati ikut arah anak panah tu. nampak kalimah ALLAH ok! cube tengok dari kanan, ada alif, lam, lam, last tu bentuk ha kan? (ha= yang membentuk lubang terlinga kita semua)

nothing much yang boley aku katakan masa ni, just SUBHANALLAH (MAHA SUCI ALLAH.)

okay. korang renung2kan la ye gambar di atas tu. sekarang renung gambar bawah baik2. ada persamaan kah muka kami ni? boley masuk pertandingan wajah seiras johnson's n johnson's tak? hehe.

kompom macam takle menang sebab bila aku perati, kulit memang tak sama. aku itam, anak aku cam kena bleach ngan clorox. ini tidak adil.

pastu bab idung. idung aku adala batang sikit, but anak aku, batang ilek. bibir je sama kot. nipis. ni ciri2 orang yang banyak bercakap ye. abis la menantu aku nanti si harith, kena bebel je ari2 ngan chiepani. bukan salah ibu mengandung ya!



okay, nak tido la. sok pas semayang subuh nak terus gerak gi Pahang. agak2 nya kul bape la aku bangun semayang subuh esok ek....

No comments: