Monday, June 28, 2010

hari inovasi 2010

salam uols...

naik juling mata menghapload gamba2 ni ha.

korang ada kekdah lagi pantas tak upload pics?

sume gambar ni amik masa dekat 2 jam nak upload. menggigil2 tunggu.

okay ni aku sambung balik cite Hari Inovasi JPV aritu.

1st day- after check in hotel, pegi Waterfront Kuching. belakang tu adalah bangunan Parlimen Sarawak.
2nd day - Perasmian Hari Inovasi 2010. ado perbarisan.
den cam biaso, kena duk depan sekali.

tayang muka jangan tak tayang.

bos vangge tak ada anak buah cam den? hahaha

tengah tader keje masa ni. teka mano kasut den?

bergamba besame atlet Futsal Bertam Ulu.

pemain futsal yang menang dapat 20k plus tiket pegi africa. best owh..



hari ketiga - melantak sarapan bebanyak sebelum memulakan aktiviti shopping.

dekat Pasar Satok... melambak2 orang jual ikan tenggiri.
yang belakang aku ni, ikan tenggiri panggang. bau dia...pehhhhhhhhhhh meleley air idung


murah..murah..beli jangan tak beli. den beli 2 kotak aje.. (aje ye..hahaha)


pua kumbu. melambak2 jual kat pasar ni..tapi ni yang tak ori.
murah je, rm8-rm10.

kalau nak ori, kena gi Waterfront.. harga dalam rm150-rm200 pun ado.
gaya sopan seorang wanita. eceh.

naik sampan koooo...nak menyeberang sungai pegi Kampung Boyan.

kat kampung ni la ada kilang buat kek lapis sarawak, Dayang Salhah.



ape kekdahnya aku posing camni pun aku tak tau. banyak sangat bergamba, sampai taktau nak posing camne dah. ^__^


kat jeti tunggu sampan sampai.

joe lepas tengok pic ni, dia banned aku from wearing this shirt anymore. kepelikan keajaiban aku. kenapapa kenapapa kenapapa?


antara kek lapis yang ada kat Kilang Dayang Salhah. tak beli banyak pun, coz tak minat.

belikan tuk member opis kirim saje.

mee kolok. mee ni boley jumpa kat Sarawak je katanye.
sape datang sini, wajib makan mee ni okay. rasanya....... amat memberangsangkan.

hari keempat- Majlis Makan Malam bersama Ketua Pengarah JPV Malaysia and Pengarah2 Negeri.
malam yang sangat happening. sume negeri buat kena buat presentation.

gamba atas tu team Tuan Rumah, Sarawak. best wokkkk persembahan diorang malam tu. memang walllahhh.

tamat cerita Hari Inovasi JPV. next 2 years jumpa lagi ya!

selain hantu kuceng, gua hantu cekelat gak. sempat rembat beberapa bar choc kat airport.

thee.. thee.. thee..

2 comments:

hassudi morshidi said...

salam....

picca dlm 2 mcm kampung saya jer.......

hassudi morshidi said...

knapa xbuat pop up window kak......