Tuesday, June 29, 2010

amanah

salam uols..

rasanya semua orang tau apa makna amanah.

amanah ni kalau kita tak jaga, besarkan dosanya?

impaknya pun boleh menyebabkan sesuatu perkara jadi kucar kacir.

susah sangat ye nak jaga amanah?

ok, let's not talk about amanah. general sangat bunyinya ni.

kita tukar menda tu jadi 'harapan'.

selalunya, bila kita berharap pada seseorang, kita mesti mengharap yang outcomenya adalah indah2.

but wat happens if it turns into something bad?

would u be mad?

YES I AM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aku cuba kawal amarah ni. but,the more i become calmer, the more ****** they become.

aku memang taknak bikin hot, bikin orang nyampah kat aku.

this is not my place. jadi apepun yang aku rasa or pikir sekarang,

i'm sure that everybody will say, "sabarlah zue....dugaan.."

yup..exactly. this is a dugaan. be strong, let them always be them,

and let me be better than them.

2 comments:

nina said...

salam zue
nk amik ptk ke?emmm aku tgk skop tajuk2 yg masuk ptk,byk dan susah...ada tak cth2 soalan ptk

nina said...

kalau nk tgk skop tajuk2 tu,bg email nanti i email kan