Monday, June 14, 2010

lagi 2 bulan kan... (,")

salam uols....

petang tadi eksaited pegi beli kain nak buat baju raya. hehe

sebelum pegi siap ye ye cakap kat joe, "orang nak beli yang murah2 je, 2 pasang seratus tu ke..."

sekali bile dah sampai........... kooooooo banyaknye kain lawa2! ^_^

promoter siap tunjuk kain yang best2 sajerk. takde lak dia nak tunjuk kain2 promosi tuh. ces.

abes musnah azam nak beli kain pakej thee thee thee

terpaksa termakan gak hasutan promoter kedai kain.

beli 3 pasang terus. kekekeke

puas hati jugek sebab kali ni dapat betul2 sedondon ngan chiepani dan daddy

*_*

eyh, tak sangka kan chiepani cinonet ni kena pakai kain 1.5 meter. panjang budak ni!


sekarang tengah mendeko dalam kepalaotak pesen ape aku nak tempah ye tuk tahun nih.


santek pulak tengok fempuan ni pakai baju camni. tapi die slim terbaek punya, aku?


berangan. berangan.

5 comments:

amm said...

ttiba pg ni aku terpk psl langsir rumah plak....ee siok...bj raya dh jd no.2 skrg & yg penting beraya d rumah sendri ;p

Mrs.Joe Sparrow said...

amm: yeke? siok gak...tapi bajet kami sudah ilek tuk wat langsir raye...kekeke...
bile masuk mek? best nye!

amm said...

uiks aku br prasan, joe sparrow?hahaha.....masuk??insyAllah try dptkn dlm bln ni gk...

amm said...
This comment has been removed by the author.
Mrs.Joe Sparrow said...

amm: hahahaha... aku kan peminat setia kapten jack sparrow yg slamberrss tuh...
i'Allah, nanti dah masuk ley wat bbq k!