Thursday, July 8, 2010

orang mengidam pun tak camni...

salam uols..

KERABU SOTONG TERBAEK DI DUNIA!

rugi sangat sape tak makan nih.

kalau datang melaka, silalah ke kedai Merah. owh, my feberet kaler kan..

harusla suke sangat! ^__*

lokasi : berdepan dengan terminal airport batu berendam. seberang jalan je. kedai yang ada akuarium besar2, ada wakaf banyak.

menda ni wat aku asik nak makan jer. kalau balik umah mak klang or johor, sure teringat2 kan kerabu nih.

pegi kursus ke meeting ke, asek la terbayang2 kesedapan nye.

memang ada UMPPPPHHHHH!!!!

** tokey kedai, sila bagi komisen kat saya sebab tolong promote ini.

3 comments:

Hana Faza-same person said...

wallah.. tangkap leleh macam nih :P

amm said...

sok2 aku nk try gk...slalu amik kerabu mangga ja.....

Mrs.Joe Sparrow said...

faza: hik hik.. akak memang meleley ari2...

amm: o,nak try mesti try yang hak kedai ni gak tau... =)