Saturday, July 24, 2010

piqah ohhhhh piqah

salam uols..

plan harini ingat nak pegi ke Kolej Matrikulasi Tangkak tengok adik bongsu aku si piqah.

kemarin dia cakap dia kena masuk acara olahraga, KAKOM tuh. eksaited abang ipar dia ajak aku pegi tengok dia main.

sekali pagi tadi piqah text aku cakap arini takde pape event. kalau aku datang pun, takley nak bawak dia outing. hampes betul.

patutnye minggu ni dia dah stat cuti semester... tapi dia tak balik sebab ada sukan. rindula mak aku kat dia. anak bongsu kateeeeenye.

last week dia exam, aku tanya dia.. amacam exam? ley dapat 4 flat tak?

urm..insyaAllah, boley kot. tapi iqa tak sempat jawab sampai abes paper math.. tak cukup masa. paper chemist ngan physics okay, senang.. paper engineering pun boley 'makan' la.. huhu

alhamdulillah... sejuk ati aku dengar. takpela dik, tak dapat 4 flat pun takpe.. dapat 3.99 pun jadilaaaa. wakakakakaka

ekceli, aku ngan adik adik bawah aku memang rapat giler. dan disebabkan paling rapat gakla kitorang je yang selalu memekak kat umah mak, gaduh je manjang.. tapi tak sampai seploh minit gado, baik dah. ley cemolot balik dah sama sama. (O_0)

takpela pikachu (nama gelaran dia masa kecik2) , ko belajar jelah rajin2. sejuk tangan kakak ko yang suap ko makan dulu mase kecik2 kalau ko berjaya satu hari nanti.. kalau ada ape2 tak cukup kat matrik nanti call je. I always there 4 u... **tetibe airmata bergenang. mode sedey plak!

aku tak puas ati. nape adik adik aku ada dimple dalam2, aku takde?? mak tertukarkan orang dulu kat katil spital ke mak?

No comments: