Tuesday, September 21, 2010

hadiah hari raye =D

salam uols...

terima kasih la kepada semua yang sudi memberi kat saya (tetibe saya! haha..) sempena hari raya ni kan...


dapat 2 bijik hamper. belum bukak lagi ni, tunggu time open house. sape nak, kena datang umah k!

paling banyak dalam hamper ini adelah cekelat. ferrero roche ada 2 kotak besar. best best best.


tak sangka, umur chiepani dah 1 tahun 3 bulan, but still dapat baby gift lagik. tengkiuk kak Aida!

teka ini ape? hihi


ianya adalah Moon Cake. aku tak makan lagi. takut nak rasa. sedap ke? takpe, aku ada food tester kat umah ni. ada dua orang lagik! hahaha. kalau depa cakap ok, aku ngappp masuk mulut.

kepada yang sudi memberi, terimalah pantun dua kerat dari gue:


susah2 je bagi bagi ni,
tahun depan bagi la lagi......




wakakaka.

2 comments:

amm said...

tiba2 aku tringt ms kje d kurnia.....br 1st year kje & time nk raya ada 2 agent india bg aku hamper & duit raya....xcited benar aku!! hahaha....

bab kuih bulan tu zue, aku sndiri pn was2 nk telan.....

~│CatWoman│~ said...

amm: best kan? hehe... kalau duit, aku tak penah dapat la..selalunye depa bagi hamper je n kad raya...

tu la pasal, tp kengkawan opis aku cakap kuih bulan ni halal...dah certified... kena tengok sape manufacturernya...