Tuesday, September 28, 2010

lawak time lunch

salam uols...

tadi aku kuar lunch ngan joe jambul.

masa tengah aku syok2 suap rojak masuk dalam mulut, dia cakap slow2 kat telinga aku;

sayang, abang nak beli Iphone 4G la...

aku yang dengar ni terus melekek2 ketawa..

kah kah kah kAH KAH KAH!! sampai orang meja sebelah pandang2.

mana aku tak gelak, sebab joe punye fon before ni sume tak semenggah belaka. cap ayam je. dia mana boley pakai fon mahal2, kompom ilang, tak ilang pun jahanam.

dulu zaman belajar je, dah bape kali fon dia ilang. yang jahanam tercampak dari keta pun ada gak.

tu pasal aku gelak cam nak mampos. dah berubah fikiran ke mamat ni?

pastu aku cakap;

abang seriyes ke ni? tak membazir ke?

tak la, abang rasa ok kot.. tadi dah survey harga dia kat internet...

aku pun macam... owh, dah siap survey rupenya!

iye..... beli la ye bang...beli... nanti kite boley tukar2 fon kan? motip? hahahaha

errr.... tapi abang tak takut ke kalau chiepani main tepon ni nanti? kompom tak lama jangka hayat fon ni nanti...

so, better buat pengkajian semula ye bang....

No comments: