Tuesday, September 28, 2010

my only snow white...

salam uols...

geram tengok budak ni kalau tido..

rasa nak penyek2kan pipi dia. hehe

kalau tido, siap berdengkur...

kalau dah ngantuk sangat, dia belasah je lelap kat mana2 pun dalam apa keadaan sekalipun..


kalau tido, puting takley tinggal. musti ada.

idungku tatap kembangggggg. wakakaka

biasanya dia akan tido dalam 10 minit after masuk keta sampai la ke destinasi. like from Klang - Melaka. lama kan dia tido?

tapi kalau kat umah.... JANGAN HARAAAAPPPP. selagi tak pukul 11 malam ke atas, mata dia akan celik je. elok je main tak berenti2.

^O^

2 comments:

sarah kalam said...

dr,ee byg nye rambut fz setelah lame xtgk die...
hehehehe..
fz c u k dear time g open ouse umah die nti..
mwah,mwah

~│IbuCats│~ said...

sarah: hehehe.... banyak, tp dia xsuke di ikat2/pakai sepit... nanti nak kena gunting...

wokey, dtg tawwww.... =D