Thursday, November 11, 2010

dah 3 tahun... syukur!

salam uols...


3 tahun yang lepas... 11/11/2007




beberapa bulan yang lepas ^__*



(cis, ada pulak si kecik ni nyelit nak interframe! baru nak romantik2 amik gamba berdua.. kekeke)

alhamdulillah, 11/11/2010 genaplah 3 tahun usia perkahwinan kami...

banyak suka duka kenangan yang dah kami lalui sepanjang tempoh ini...

aku berdoa agar ikatan perkahwinan yang dibina akan kekal bahagia hingga ke akhir hayat, bukan setakat ke anak cucu cicit je... AMINNNN

aku juga berdoa supaya joe tetap akan menjadi joe selama2nya dan zue adalah zue selama2nya jugak... (paham ke ayat ni? tak paham dah, janji aku paham)

selebret? yes... kami akan selebret. tapi lewat sehari. sebab tempat yang nak dipegikan tu fully booked pulak malam ni ...


l
l
l
l
l
l
l
l
l
V


cerita sengal sehari sebelum 11/11/2010

petang semalam joe sms, " sayang nak selebret katne tahun ni?"

erkkk... selebret? tahun ni? (blur jap, tapi pastu senyum meleret sampai telinge. hihi)

punyelah sengal bini ko ni kan joe... ada ke tarikh anniversary kitorang aku lupa! tu baru 3 tahun, belum masuk 30 tahun lagik... haihhhhh

joe dah booked tempatnya. lewat sehari pun takpela kan selebret... ngeee...

ok tu saja. nanti kalau rajin aku kasi cerita katne kami selebret togede2 tahun ni okies.




HEPI 3RD ANNIVERSARY TO US!!

LUBIU MY ONE & ONLY... MR.JOE...



** bergenang airmata aku pagi tadi dengar wish from my hubby... i luv u 2 abang.. 4 ever..

11 comments:

Ayu said...

Alhamdulillah.. ; ) Semoga kekal bahagia ke akhir hayat. Seronoknya nak celebrate2 nih. Sukaaa... ;D

Hana Faza-same person said...

congratz! semoga terus bahagia smpai bila2..

ada candle lite dinner kah? wow(^_*)

~│IbuCats│~ said...

ayu: thx dik.... amin amin amin... ha'ah, memang seronok...harap2 dapatlah beromantika d amor nanti... hweee~~

faza: thx diknun...

haha. kendel lite diner jangan terbakar alas meja dah... hahaha

•♥• Momma Miq •♥• said...

HAPPY 3RD ANNIVERSARY ZUE + JOE.. SEMOGA BAHAGIA SENTIASA MENJADI MILIK KALIAN.. AMEEN!

~│IbuCats│~ said...

eita: thx ta... aminnnnn amin amin...

Dear Sharul, said...

happy 3rd wedding anniversary Zue dan Joe.semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat.senang ingat tarikh ni (tetiba aku cuba nak ingat tarikh nikah aku.sbb tarikh carca marba.hehe)

ridzuanriani said...

tahniah Zue!!! 3 tahun lepas, masa tuh kak yani preggy, bawak perut boyot g majlis ko. Hahah, seb baik tak roboh pelamin ms amik gambo. Semoga bercinta sampai ke syurga yer..

~│IbuCats│~ said...

mizah: tengkiukkk... =)
hehe... ko jangan jd cam aku... cube ko set dlm tepon tarikh wedding ko...

~│IbuCats│~ said...

k.yani: hehehe... tu la kan... terharu giler tengok korang sume datang...
btw, thanx kak.... amin... ya rabbal alamin...

amm said...

syukur alhamdulillah.....selamat ulangtahun yg k-3 zue & joe!! semoga kalian terus bahagia & ceria sepanjang masa ;p

~│IbuCats│~ said...

amm: thanx mek... aminnnnn =D