Friday, November 12, 2010

cleaning out her closet...

salam uols...

sekarang aku tengah jalankan operasi nak kemas almari baju chiepani...

nak keluarkan mana2 yang dah dia tak pakai...

dah padat giler... tapi mak dia ni jenis tak reti2 nak behenti beli baju walaupun ada antara baju dia yang sampai arini tak berpakai pun lagi. huhu.

sekali belek2, eyh, dah kecik baju ni... (maknye...bukan baju tu kecik.. anak tu yang dah besar... hehehe)


penuh... sendat...

bedak pun banyak lagi. ada few things yang aku rasa nak jual... like, baby bottle warmer tuh, blanket, legging (ada legging yang tak bukak lagi pun ada..), breast pump...

stroller ni pun cam dah tak pakai sangat ... sebab chiepani dah besar. rasanya dah kena pakai buggy. tapi okay ke beli buggy? dahla dia stok tak reti duk diam. ke aku belikan harness je terus?

agak2 dia lari je, aku tarikkkkkkk datang balik kat aku. hahaha. menarik owh?


ni antara baju chiepani yang aku dah siap packing masuk bag. nak kasik kat anak buah aku yang gemok tu... Dhani.. hehe. maklang tak sabar nak jumpe si kontot tuh! siap arr die.... gomol sampai penyek... ^_*

barang lain like babycot, bouncer, carrier dah selamat aku jual kat kawan. ado gak yang nak beli.. berhasil gak la modus operandi aku nak kasi clear barang2 dia dari umah. huhu..

okay la, sape2 minat pada barang2 di atas, kasi tau la ye.

ley kawtim sama gue harganye.


No comments: