Friday, November 26, 2010

JJ Card Day

salam uols...

semalam ada JJ Card Day kat JJ Bandaraya Melaka. seriyes, mak lupe! huhu

joe pun cam megik gak, ley dia lupa.. padahal aritu, masa JJ Ayer Keroh wat sales, dia siap amik cuti tau semata2 nak layan shopping. agaknya memasing bizi lately, so dua2 ekor lupa terus...

then petang semalam pun aku half day. after siap pegi audit, aku balik umah. kepala pening giler. lately ni selalu sangat pening, ala - ala migraine. balik umah makan panadol terus babam depan tibi...

sekali petang tu joe sampai umah, dia ingatkan aku pasal JJ ada sales arini.. aku ingat dah malas nak gi... kepala weng2, mood pun swing2 la kan.. huhu

tapi ko tau jelah laki mak ni, dia bab2 shopping memang laju je... sama naik ngan aku.. haha.. kalah orang pompuan kan? sila pecaye ye... jangan salahkan aku kalau aku jadi kaki shopping sebab aku ada pendorong kuat kat umah ni...

dah malas2 plus pening kepala, aku ikut jelah ajakan dia. pakai t-shirt bodo je semalam. tapi sempat gak nak bergaya ngan shawl yang beli kat Honey Scarf aritu.. =)

sempena nak dekat ngan Christmas ni, diorang ada wat replika Snowman yang bapaknya punya besauuuu... aku rasa tingginya sama ngan 3rd level kat shopping complex nih. Snowman ni diorang wat guna botol air mineral plus letak lampu lip lap lip lap. siap masuk dalam Malaysia Book's of Records lagi ni. terbaek la wok!

anak aku cam biasa la kan, overeksaited. dia siap menari depan snowman tuh. huhu




naik tingkat atas, dia nampak je belon, terus menjerit2 nak. dedi ko jelah melayan ye. sekali dedi gi mintak, dapat dua bijik terus. haha. bang, abang kenyit mata ke kat salesgirl tu? siap dapat dua terus tu...

semalam takde la beli banyak sangat (yeke?).. paling banyak cam biasa, baju anak aku jelah, pastu beli comforter set.. momi pulak cam biasa beli bra.. haha. seriyes murah. sape nak kasi ko 70% kat Sloggi, Triumph, Xixili sume tuh? stok baru lak tu.. JJ je leh kasik nox...

pastu turun bawah ingat nak layan makan, tapi nampak sume restaurant full house, dah jadi malas pulak. kang bertambah2 pening lagi kepala aku. dah la masa datang nak cari parking kemain hazab yang amat.

last2 balik umah tapau je. makan kat umah lebih aman walaupun chiepani akan menyelit2 masuk bawah meja taburkan nasi semua... tapi takpe, sebab kat umah aku bebas nak menjerit, takyah nak kontrol2... NGAHAHAHAHA


No comments: