Monday, December 6, 2010

akhirnya... tercapai gak hajat hati...

salam uols...


arini kan aku cuti. saje amik cuti coz esok kan cuti Awal Muharam. ala2 nak sambung straight la ni dari sabtu sampai selasa gituuu...

so malam tadi, aku hasut pujuk joe suh amik cuti sekali ngan aku arini, nak ajak pegi makan kat Seoul Garden...

seriyes lama gile dah tak datang sini since ada anak... dulu masa belum ada anak, selalu gak kitorang layan makan kat sini... sekarang susah siket, bukan susah ape... uols tau jelah, meja kat sini kecik je..

dah la kena main grill2, steamboat sume.. anak aku lak dia punya aktif tak dapat disangkal2 lagi. jap gi, elok nak grill udang, sotong sume, tengok2 chiepani lekap tangan dia dalam kuali tuh... tak naye ke makpak dia ni? kang anak tak nanges, mak dia yang meraung lelebih dalam tu.. haruuuu..

maka hajat nak makan2 style camni memang selalunye terbantut. and aku pulak, kalau nak pegi tempat camni, mesti ngan joe jugak.. ngade2 kan I...

tapi malam tadi joe silence je. tak cakap ye, tak cakap tak. (mak ala2 kecewa dah la kannn kengkonon..hik hik hik)

sekaliiii.... dalam kul 10 pagi tadi joe sms "sayang, abang halfday arini. sayang siap2, kita makan kat seoul garden..."

aku pe lagi, YAHOOOOO la! oh ye, anak aku ada kat taska. sebab tu ley amik kesempatan nak pegi ni... hehehe

dah pandai posing lentok2 ye bang.. hehe


auuummmmm.... nyum nyum nyum ^__^


alhamdulillah, abes dah kepingin buat kali ni.

sok lusa kita kepingin/mengidam makan laen2 lak ye...

steak daging ostrich ke... ngahahahaha.

2 comments:

amm said...

terliur aku tgk....

amm said...
This comment has been removed by the author.