Wednesday, February 1, 2012

alhamdulillah :)


assalam uols....



bakal menjalani penambahbaikan lepas ni :)


Incik Misi kite merangkap Boss :)




I harap, tak payah la nak dengki2 atau menzalimi sesama manusia ye. takde untungnya pun. mungkin saya tak mampu dan takkan balas perbuatan awak, tapi satu hari mungkin orang lain yang akan buat awak. Allah Maha Adil.

macam I cakap dulu, setiap makhluk di muka bumi ni, Allah dah tentukan rezeki masing2. cuma antara kita nampak atau tak je dan berusaha atau tidak nak dapat rezeki Allah tu.

mak ayah, adik beradik, ahli keluarga dan kawan2 yang mengenali, doakan kami ye. amin :)



2 comments:

•♥• RR •♥• said...

Alhamdulillah.. tahniah dear.. eita tumpang happy coz zue dh maju setapak lg.. huhu! doakn eita menyusul zue pulak slps nie yer.. amin

p/s : semoga maju n terus maju lg laling.. dugaan n cabaran mesti ada tp kita usaha, doa n tawakal.. insyaAllah tuhan akan membantu ;)

~│CatWoman│~ said...

thx darl... amin amin amin ya rabbal alamin.. moga2 makbul doa kalian semua...

zue pun doakan eita terus maju dalam menggapai cita2 ye.. mak andam hawtt katanye.. hehe

fight! fight! fight!

Allah sentiasa bersama kita jika kita dijalan yang benar :)