Monday, March 5, 2012

last weekend...

assalam uols....



dah lama bebenor teman tak update blog ni. memang mood nak blogging ni dah ada kat tebing laut.. sipiiii lagi nak terjun masuk dalam. hahaha. tapi blog luahan perasaan yang satu lagi tu masih aktif u! ngaaaaaaa

nak cerita mula dari mana pun taktau ni. ada 2-3 cerita nak masuk arini. tapi yang penting, cite ni sume berlaku pada weekend yang lepas..

cite pasal skool Hanny dulu ek..

every Friday, Hanny akan bawak sebeban buku ni balik umah... khas tuk parents monitor dia punya progress kat skool. al -kisahnye tetiap minggu dia bawak balik memang aku ngan joe sempat tengok sikit2 je pun. bizi katenya kan... tapi weekend ni kebetulan balik umah mak I kan, jadi kitorang hangkut sekali bawak balik buku2 dia n belek kat umah mak...

pehal terbalik pic ni ha? puas aku godek taknak gak dia betul2nye.. 


eja nama anak aku tetap salah... mak tak sukeee ok. 


salah eja lagi! haihhhh.
buku ni best. kitorang suke.. sebab Hanny ada kaler2 and tampal2 dalam ni.. cumil je tengok anak aku main tampal2 biji2 kacang la, stardust la, labuci la... kalerful buku dia.. :)


then petang Sabtu tu pas Asar kitorang gi Keramat, attend wedding Zaha ngan Aju. yang ni nanti aku wat entry lain sebab pic sume dalam kamera mak tak nyempat nak donload lagi. tahniah bro! insyaAllah bulan 5 ni kite jumpe kat Ganu ye!

abes makan2 sume, terus zassss berdesup ke KLCC. seperti yang ku war2kan, Mothercare wat sales okeh! mana mungkin aku biarkan sales itu berlalu begitu saje.. hahaha. tapi biasela, dalam ati niat tu nak shopp barang anak je, tapi bila nampak Guess pun wat sales,sampai 70% ok nox! mampu ke aku pejam mata je lalu depan kedai tu? oh tidakkk....


harge rm799.00... after less 50%, tinggal patratus. tak mampu makcik nak melihat saje. rembat terusss!

ni ada less 15% jek. sebab santek, rembat gak, walaupun fulus terbang melayang...uhuks 

oh ye, I cakap joe beli sehelai je. walhal 2 helai aku rembat. mampos aku kalau dia find out ni. sumpah dia takkan kasi aku pegang duit dah pasni. wuuuu bahayeeee. dia yang wat akaun, tapi duit aku pegang. hahaha memang telungkup la alamatnye kat bini dia ni... ok2 insap nih. no more shopping after this. *INSYAALLAH*

weekend aritu pun sempat gak jumpe besan tersayang... pi pinjam stroller katanye.. last minute baru teringat yang kitorang terlupa nak hangkut stroller Hanny. memang hazab ler kalau berjalan sekarang tak bawak stroller dia. alhamdulillah now dia dah nak naik stroller balik... walaupun sekejap2..ok la kan, daripada dulu tu, langsung taknak masuk stroller... uhuks

tengkiu gak ye mama for the mabeles spageti. dedi ngan Hanny yang selesaikan. u macam taktau, besan u ni tekak orang kampung katenye... makan mee megi boleh, makan spaghetti nehiiii... hihi

oh ye, lupe lak nak cite... umah mak I banjir tau malam Jumaat tu... seb baek la anak2 mithali dia balik kennn... memang rasa nak tercabut pinggang duk mop sume balik. tapi kitorang ngelat, kitorang tolong bersihkan bilik kitorang ngan ruang tamu je.. pastu sap sap soiii sambung membuta... hahaha sori mak!!









No comments: