Monday, February 1, 2010

babai postpaid celcom

salam uols...

last week saya dah berjaya settle kan bill broadband ke lebih tepat berukband celcom yang lemau manjang asik kuar lampu ijau terkedip2 kadang2 dah ilang sabar rasa cam penampau je berukband nih hehehehehe

maka dengan ini diisytiharkan bahawa saya dah terminate line celcom postpaid yang kena bayaw monthly rm68 tuh.babai ko berukband nyampah gilers servis lemau lemah gemalai tuh
seb baek ada streamyx lagik kat umah nih, kalau tak meroyan gak takde internet ni. camno nak update fb sama blog kesayangan nih?

tapi saya terminate line saja. saya still perlu khidmat berukband nih especially kalau kena outstation kan. takkan mak nak hangkut lak modem streamyx nih ke hulu ke hilir gila ke hape.. kalau hangkut modem je, tapi line tepon takdo, takdo maknonya gak kan tu din beramboi namanye hahahahaha

saya beli prepaid broadband jer. oklah , murah rm 25 jer tuk 24 jam tanpa henti or 6 hari seminggu guna tanpa had. time nak pakai topup, taknak biaw je simcard tuh kan. sonang baiti....

tapi ada masalah satu lagi melanda, router wireless kat umah ni dah start wat perangai. nak kena tukar gak. punyalah lambat nak bukak website pape, aduiii nak kuar airmata dah tensen punya pasal. tengah pakat2 nih ngan joe nak tukarkan router baru. sharing is caring kan kan kan

No comments: