Tuesday, July 13, 2010

veterinary officer - bukan rawat binatang je!

salam uols..

sebenarnya tajuk tu takde kaitan yang relevan sangat ngan entri nih.

belasah je buh tajuk, janji bertajuk. boley ye cenggitu. ^_^

cume aku nak cakap, yang bidang tugas seorang veterinar ni adalah sangat2 luas.

jadi, sila promote anak korang jadi vet. eceh!

chiepani chiepani, dah besar nak jadi ape ye nak?
model!!!!

uik, apekah kau ni? model? model pakaian dalam? model pakaian muslimah? model makanan segera? america's next top model? model gadis melayu?

hahaha. mak ko dah biol sekarang, jangan layan. okay, back to the story.

tadi aku pegi wat joint inspection kat satu food processing plant nih. dekat je ngan area opis, tak sampai 15 minit dah sampai kilang nih.

sape penah makan product from this company?

aku penah makan bubur segera dia je. time matrik dulu kot. sekali tak sangka daa, rupenya kilang dia ada dekat je ngan opis aku. dah lebih doploh tahun pun beroperasi...

jeng jeng jeng... sila jelez. GM company ni yang entertain kitorang masa wat inspection tuh kasi 1 plastik beg produk2 company dia. sukeeee!!!

company ni keluarkan makanan kesihatan. sume based beras perang. siap ada letak spirulina sume.


ni produk minuman 3 in 1. ada spirulina, ginger ngan barli. aku tak try rasa lagi. yang ginger tu kalau minum bagus kot.kasi keluar sume hangin dalam badan nih. tapi awas! jangan minum di opis... kang terkentut2 dalam bilik naye je... @__@

sape yang malu? hakak ko gak....

No comments: