Thursday, December 10, 2009

fantasi saya

salam uols...

hape kes la saya buh tajuk sebegitu rupe..ala2 sensored pun ada gak ye...saya dan fantasi saya...hoho..ada bau2 lusyah ke tuh? haip....jangan pikir bukan2.ni fantasi menda alah lain.

saya berfantasi macam nak ada sebuah rumah yang dibanjiri dengan coklat macam cite budak2 tu.hape ek? ala yang ada budak pompuan ngan lelaki lari masuk utan pastu jumpa rumah coklat. pastu ada nenek tua bongkok lapan gigi tajam2 ngan kening terjungkit cam ziana zeng tuh. hoh, ape ke la tajuknye.lupe lak mak ni ha. abaikan2.

takpun kan, dapat duk kat area2 langkawi.holoh holoh..bahagia nye nih. ari2 ngadap kedai coklat en.ismail group tuh. hoho best2. tapi gemok la aii cukup patpuloh ari duk sana. obesiti.
taknak la.nanti joe lari tinggalkan mak.huuu..mana bley.haip! joe berani lari ye? ikat kat pokok nanti baru taw. letak kerengga merah banyak2. wahh gile ke hape. kejam betol. sadis sadis.

dah.saya nak tayang koleksi coklat yang ada dalam peti ais sekarang. kiranya ni fantasi dunia coklat saya. dah tercapai 32% jer.. ada sape2 yang ada sama hobi cam saya tak? ke kalau ada sapa2 yang murah hati kan, boleh tak belanja saya makan coklat banyak2? ni la sebenarnya yang saya nak sampaikan.haha.nak mintak uols belanja mak cekelat banyak2.

cadbury old gold. tapi tak cukup dark. ada lebey kurang 60% saja kandungan cocoa. nak power, kena dalam 75% cocoa. perghhh!! baru terbaek.



hershey's. semua keluaran company nih, saya layan. termasuk la CEO company.ops salah statement. termasukla hershey's chocolate sauce.nyum nyum


leonidas. ni dari belgium. paling terbaek ever made in this world saya rasa.perghhh! malas nak cakap lebey2. tapi sangat2 rasa jatuh cinta pada this chocolate. hubby, do u care to get me another box of this again?hehe


ni pun from belgium. guylian. ada banyak jenis gak. tapi yang sedap yang dalam tin nih.rupabentuk amat menarik hati dan pundi hempedu, sampai sayang sangat rasa nak makan. simpan dah setengah tahun.ops..bocor rahsia dah. syhhhh..malu mak noxx.


cadbury. semua brand cadbury saya layan gak.paling layan yang nih. old gold. mesti dark. holoh holoh.sedap hingga menjilat kertas pembungkusnye. bukan sedap hingga menjilat jari. tu KFC.


ok last kopek yang ada dalam peti ais. ni mirabell. siap ada gambar omputeh rambut cam hakim kat mahkamah.takla sedap sangat. tapi layan gak. ada peanuts. tapi bukan dark chocolate. saya pencinta dark choc sahaja. white chocolate tak layan. manis, kencing tinggi nanti, bahaya.


nota tumit kaki: sape2, tolongla derma kan coklat kat saya. saya ngidam nih. tak baek hampakan harapan saya. haha

7 comments:

amm said...

gilak kau zue, bisa kembang segala2nya...seram aku tgk..migrain2....

~│CatWoman│~ said...

tak la mek...ni dark choc...tak menggemukkan...
ko tengok, aku kan slim jer..hehe
perut jer tak tahan..buncet berlipat2...
kikikiki

mek, mu g vacation, kalau ada choc best, aku nak ye.haha aku tak malu. memang pown!

amm said...

ok, harap2 aku nmpk coklat & ingt dkt ko...lm lg woi, ada 3bln lg...cittt awl noh anto reminder...hakhak...

~│CatWoman│~ said...

kakakaka....ala, ok la nih..
susah2 jer mek..
nanti aku akan lagi reminder.
ko xyah beli keychain2 ke fridge magnet segala.
aku nak cekelat je taw!
wakakaka

amm said...

btui ni??coklat sj??leh percaya ker??sn ader hard rock ok so bj T dia x mahu??hahahahaha.....

~│CatWoman│~ said...

btui2...baju hard rock thailand? suda ada...aku punya hard rock bangkok...
tp klu mu maw bg lagi, aku no hal..
hehehe

amm said...

thailand memanjang....krabi or phuket on 2011 la dear & australia myb 5thn lg, hahahaha.....