Friday, January 8, 2010

saya serius???

salam uols...

hoho.baru pas baca entry si sarah kalam. kelaka. ekceli saya pun nak wat entry yang lebey kurang entry si sarah nih, tapi asik tak sempat nak menaip. last2 sarah tulis dulu.ape kes ek kita sarah tetibe ada berlaku menda yang sama? gado2 ngan hasben. kikikiki

okay, camni ceritanya. benaunya memang la tak elok kan kalau kite cite pasal hal umahtangga, tapi yang ni versi kelakaw, so takpela kan? kan ? kan ?

kisahnya camni la ha. tengahari semalam, joe sms saya kat opis, suh saya pi hangkut die gi renew lesen keta ngan amik barang die kat poslaju. saya pun on jelah. tapi cam bengang gak dah masa tuh, pehal dah tau lesen dah nak mati, tak reti2 nak renew sebelum expired? ggRRrr... dah tak pasal2 die takleh nak bawak keta die.padan muke !! dan tak pasal2 gak, saya jadi supir la kannn

ok, kasi pendek ini cerita. uols cam tak tau je kan, mak ni kalau mukadimah je dah tahap ley wat cerpen kakaka

saya ingat settle sekejap je urusan die tengahari tuh. saya pun malas la nak ngulau lama2 sebab saya kan pekerja bertanggungjawab ( sah ko memang perasan!) jadi saya pun macam dah naik angin la pasal lepas gi wat lesen ngan gi pejabat pos, joe pi singgah bank pulak. cash kan cheque. lama giler ok die kat bank. adoiiiii sirap oren bandung selasih dah masa nih. gewammmmmm!!!

saya muka toye giler dalam keta. bile joe masuk dalam keta je, terus SENTAP. muka saya dah macam hulk hogan ( betul ke eja nih? ) , dah kaler pepel masa nih. terus senyap pandang luar tingkap even joe konon2 nak ajak bercakap. blahhhhhhhhhhhh jangan harap saya nak layan. jual mahal masa nih! hehehe

malam masa kat umah, joe pujuk kengkonon kasi KFC. helehhhhhhhhhhh KFC jer? kot kasi KR ke, Nando's ke, Sushi King ker, kasi gelang kaki ke, rantai 4 meter ke, cepatla gak cair mak ni kan.mak kan mata duitan. ahaks. mak jual mahal lagi masa nih. nak tau camne akhirnya mak cair cam ais kat kutub selatan tuh?

ye, sumenya pasal FZ. pandai kamu FZ. si joe ni sikit punya pandai, die layan FZ depan saya macam nak rak. budak tu apelagi, kemain ketawa mengekek2 lagi. masa ni saya dah tersenyum2 kerang, last yang paling wat saya ketawa mengekek2 gak sebab FZ terpijak kan *** dedinye!! wakakakkakaka macam nak mapos saya gelak time nih! joe muka kedut seribu kalah nenek kebayan PGL tuh. (sakit ke bang? ahaks)

wahhhhh terasa sungguh kebahagian itu. anak ni memang penawar segala duka la kan. i lap u la FZ! time kasih sebab kasi mummy gelak selepas beberapa percubaan daddy mu nak pujuk mummy tak berjaye. hahahaha

gambaw hiasan semata2. takde kaitan ngan entry. haha

4 comments:

Newhillz Hairil said...

Adus!!!!....ni tak leh bg FZ baca ni...PG rate.....
Dia besau nanti mesti dok gelak giler

imaninarafizal said...

tulah ko jual mahal lg...sbnrnya ko takutkan pape jd .....(xxxxx)anak mmg penawar....segalanya...

~│CatWoman│~ said...

rosa: kekeke....taw xpe...insyaAllah, kalau blog ni masih bernyawa, FZ dapatla baca nnti..haha

sya: keh2...yg tu sensored sya...kui kui kui

sarah kalam said...

haha...
mgu bergaduh kot dr mgu lpas....
geram ekkkk...