Friday, March 12, 2010

our 2nd non-biological son.. =)

salam uols...

tadi pepagi dapat text from my opismate, suh datang opis cecepat.

tapi ini hari joe MC. maka kalau die MC otometik aku pun lambat. ngeh3.

pi bekpes with him first, chit chat then bergerak kemalasan heading to my office. joe cuti, dalam ati ni, sangatla menjelezkan diri. kompom joe sambung tido semula nih! (sangka buruk seorang isteri mithali, wakaka)

sampai opis, saya terus call opismate tuh, ape yang dia nak suh saya sampai opis cepat sangat nih.

oooo....rupenya ada sesuatu yang menanti saya.. tadaaaaaaaaaaaaaaaaa


nama die Rooney. mata biru okayyy.. very the mat saleh celup.


Agus The Explorer, tengah berkenal2an ngan Rooney. dalam ati Agus cakap, "siap ko Rooney. sok mak ayah takde, aku gulai ko cukup2!! wahahaha"


semalam my opismate tayang video si cinonet nih. ekceli dia ada 5 kittens. 2 kasi jiran, 1 lagi izzati amik, satu lagi dia bela. pas layan that video, teros hati tertawan. takde tunggu2, teros cakap, kompom aku nak nih! hehe

diskas2, kawtim sama joe, joe cakap okay je. siap pikirkan nama lagik nak bagi kat die nih. soooo sporting la my hubby kan...

but he has to be placed in this cage until die ley adapt with our house. takley play n mixed around with Agus lagi. tunggu 2-3 months lagi. baru saya lepaskan dia.

sok pagi die dan Agus akan ditinggalkan. teng teng teng. Agus, mak warning u keh, jangan kacau adik ye, kalau balik kang mak tengok adik tunggang langgang or dah tinggal tulang je dalam tu, siap ko! periuk besar ada kat umah ni... wahahahaha watch out!

sok saya nak berangkut ke Ampang, umah Tok Anjang joe. anak Tok Anjang nak kawen.

yang buat aku rasa cam nak turun syehh adalah apabila joe cakap camni tadi,

" sayang, maktuk tido sana malam ni.. takut maktuk ajak kite tido sana je sok..."

" what??????????????? abang, esok malam Konsert Prelude AF8 taw! jangan ngade2 ye.. kalau nak tengok orang merempan kat umah Tok Anjang sok, watla.."

dengar tu? ugutan tu namanye. gila hape nak suh aku lupekan AF? aku peminat setia AF weyhhh!

dah kalau kena tido umah Tok Anjang, takkan nak ada ati nengok AF pulak. sah2 kena merewang potong bawang bagai. maka jawapannya adalah;

KEMSALAMMMMMMSSSSSS............

by hook or by crook, kite kena balik Melaka gak pas abes kenduri. ngeh ngeh ngeh

No comments: