Saturday, April 24, 2010

perkara yang aku tak penah buat, tapi aku buat kat sini...

salam uols...

mood nak update sudah mari!!

ni dah 5 ari aku bertapa kat Hotel Putra ni....

dannnnnnnn dah 5 ari gak aku makan KERABU...which is antara makanan yang paling aku REJECT since I was a kid. aku geli nak makan kerabu, and my mom pun rasanya tak penah kot masak ni kat umah.

kat sini, everyday ada dalam 5 jenis kerabu disediakan oleh hotel and since presentation of these kerabu ni sangat menarik, that's y aku try. dan sekali cuba, memang sah, pasti nak lagi! huhu

ok abes cite kerabu. sok aku nak makan kerabu lagik.

pagi tadi, joe bawak chiepani jab vaksin H1N1, daddy pun kena jab ngan paed dia sekali. hehe
tak mahal sangat, dalam rm75 je per jab. lagi murah dari her monthly jab masa 2-6 months dulu. n mind you guys, harga vaksin ni sangat murah compared to her pneumococcal jab yang sampai rm100++ sekali jab tuh. so, sangat jimat kali ni.

joe cakap tangan dia dah start sengal, tapi chiepani menten cool. dia kena jab kat hip. so far dia takde ape2 negative reaction against the vaccine. alhamdulillah, lega mummy.

kucing2 aku sume sihat walafiat. menten gembira kat umah. bagus daddy, good job!

tadi aku settle public speaking. well done. aku turunkan "ilmu menilik tapak tangan" kepada audience tadi. tak prepare apepun, just baca sekali lalu kat my bestfie punya slides, terus aku cite pasal tu, n sangat hepi sebab i'm presenting it without a paper in my hand! huhu.

okay, nak tido dah. sok adalah hari Ahad, and aku ada lecture... uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

**musnah plan nak tido lama on weekend. uhuks.
**tadi dah kopakkan duit kat KLCC. sangat2 kopak. wuwuwu.

No comments: