Wednesday, April 21, 2010

sarah kalam, this is for you.... hehehehe

salam uols...

okay, tajuk takde kaitan ngan entry tapi entry ni dibuat dengan penuh kekobaran walaupun mata dah rabak, koyak, gelebeh dah kelopak mata. tapi gagahkan gak menaip nih. huhu

aku tengah berkursus nih. induksi umum kat Hotel Putra. takla sepack macam aku gi kursus Kenegaraaan aritu. n paling best, hotel ni adalah sangat dekat dengan KLCC, and masa aku type entry ni, baru je balik dari makan kat MFM...auwwwwwwwwwwww

dah 2 ari tinggalkan umah, ada lagi 7 days to go. aku gak tengah berpusing2 kepala otak nak pikirkan apelah aku nak merepek time public speaking nanti. tapi yang asik cross my mind buat masa ni ada satu topik nih... teng teng teng..nak tau???? tunggu sampai hari aku selesai berpublic speaking ya.

petang tadi kami dengar lecture dari seorang consultant tentang teknik2 nak public speaking. sangat best, mabeles, mantapssssssssss dia nih. mengekek2 kitorang gelak tak sedar diri tadi. nanti aku share ek ape tips tuk public speaking. paling penting, public speaking is not for you to just simply standing in front of the audience and talk on watever things u like! remember ya! must think about your audience, don't talk about your own interest saja. senang cakap, ko jangan nak syok sendiri je bila cakap kat depan tuh. boley ke aku nih? uhuksssss

pasal hal kat umah, takde ape yang aku nak worries. chiepani is doing well with her daddy. so mummy enjoy je lah kursus ni, takdak risau2. miz u both damnnnnnnn much =(
(baju joe n chiepani ada je kat sebelah aku ni... hehe)

okay la, aku nak layan assignment jap. kang takwat ni, mapos lak aku kantoi kursus. no no no... sekali peksa sudaaaa.

sarah, okay tak? hehehe

4 comments:

sarah kalam said...

hahhahaha...n3 name sarah kalam,tp xde kne mengena ngan sarah kalam pon...ni nk majok ni..ckp la rindu ke ape ke....by da wy,tq doc..

CatlinaFly said...

sape sarah kalam ni zue?member eh :)..

to sarah: hi & salam kenal ye

~│CatWoman│~ said...

sarah: hehehe... jgnla majuk...pasni kalau saya wat entry saya letak cite awak keh..hehe

k.maiza: sarah ni kawan kite kat melaka. ada anak yg comey giler..hehe

sarah kalam said...

hye k.maiza salam kenal too..
nice noein u...
ceh,siap nk request cite sndri kan,poyo nau dak sarah ekk...